מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב הרצליה מואשם בגרימת מוות ברשלנות של תמר לנגר ז"ל

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אביגדור רימר, בן 75, מהרצליה בגין גרימת מותה ברשלנות והפקרתה לאחר התאונה, של תמר לנגר ז"ל. בנוסף, מואשם רימר בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, ב26 בדצמבר האחרון נהג הנאשם ברכבו ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה לכיון צומת הרחובות ז'בוטינסקי ואלתרמן. אותה העת, העמידה המנוחה את רכבה על אי תנועה סמוך, כשחלקו האחורי של הרכב בולט לכיוון נתיב נסיעתו של הנאשם.

הנאשם לא נתן דעתו לדרך, נהג באופן שסיכן חיי אדם, לא הבחין ברכבה של המנוחה, ופגע עם חזית רכבו, בצד האחורי של רכבה. כתוצאה מהפגיעה, נהדף רכבה של המנוחה, לעברה של המנוחה אשר עמדה בצדו. המנוחה נפלה ארצה וראשה נחבט באספלט הכביש. עוברי אורח שהיו במקום, ניגשו אל המנוחה והחלו לטפל בה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיד לאחר מכן, הביט הנאשם לעבר מקום התאונה, ראה את המנוחה השרועה על הכביש ואת עוברי האורח שסייעו לה, ונמלט מזירת התאונה מבלי לסייע לה ומבלי שהותיר כל פרט מזהה. ימים ספורים לאחר התאונה, החליף הנאשם פנס שנשבר ברכבו במטרה לשבש את מהלכי החקירה ולהסתיר את זיהויו כנהג הרכב הפוגע. רק כעבור חודשיים מהתאונה, בעקבות חקירה מאומצת של יחידת בוחני התנועה של משטרת מחוז תל אביב התגלתה מעורבותו של הנאשם בתאונה והוא נעצר.

ב 2 בינואר, נפטרה המנוחה בבית החולים כתוצאה מפגיעת הראש שספגה במהלך התאונה.

צילום: חדשות מבזק לייב – MivzakLive
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button