חדשות הארץמבזקים

"האלימות של רשויות האכיפה מגיעה לשיאים חדשים"

כוחות הביטחון קברו השבוע (שני) רכוש מתיישבים בפעם השנייה בתוך חודשיים ,זאת במהלך ההרס במעוז אסתר הסמוך לכוכב השחר בבנימין. הכוחות הפכו כוחות הביטחון רכב שהיה במקום על גבו, ולאחר מכן קברו אותו בעפר.

גם לפני כחודשיים, במהלך הרס גבעת קומי אורי הסמוכה ליצהר בשומרון, קברו כוחות הביטחון חלקי מבנה של משפחה אותו הרסו. עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו שלח תלונה בשם המשפחה למחלקת פניות הציבור בפיקוד מרכז, אולם בתשובה שקיבל מיועץ המשפטי של יהודה ושומרון לא הייתה התייחסות לטענתו כי לא הייתה הצדקה לגרימת הנזק כתוצאה מקבירת חלקי המבנה בעפר. "השאלה מתחדדת נוכח העובדה שהיום 15.6.20 קברו כוחות מג"ב רכב במעוז אסתר. כעת מתעוררת השאלה אם מדובר בפרקטיקה של קבירת רכוש, שכן קשה להאמין כי קבירת הרכוש בשני אירועים נפרדים וסמוכים בזמן היתה צירוף מקרים", כתב עו"ד יאדו.

עוד הוסיף עו"ד יאדו בתלונה "אבקש אפוא לדעת האם הנך עומד מאחורי פרקטיקה זו כפי שהתבטאה בשני הפינויים הנדונים, ורואה בה פרקטיקה חוקית, או אם בכוונתך להכווין את הכוחות לחדול מהתנהלות זו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו מסר כי: "האלימות של רשויות האכיפה נגד חרדים ונגד מתיישבים היא תופעה גלויה, שמדי יום ביומו מגיעה לשיאים חדשים. הפיכת הרכב על ידי הטרקטור היא על פני הדברים פיגוע שנאה שבוצע במדים, אך לא נראה כי במסגרת רשויות האכיפה קיימים גורמים מרסנים כך שהגדרים נפרצים והולכים".

צילום: ארגון "חוננו"
צילום: ארגון "חוננו"

תגובה אחת

  1. כוחות הבטחון משתדרגים מענין מתי יחנקו למות מתנחל ואם כבר יחנקו יהיה בעל עור שחור.הרי כל השנים רצינו להיות כמו האמריקאים.הנה יש כבר התחלה

Back to top button