צרכנות

מאתר נזילות מחירון תדמור טכנולוגיות

איתור נזילות נחשב לתהליך לא פשוט וגם לרוב לא כל כך זול. המומחים של ”תדמור טכנולוגיות“ המתמחים באיתור נזילות מקצועי ממליצים: לפני שמזמינים מאתר נזילות, כדאי להבין קודם כל כמה זה צפוי לעלות ומה אתם צפויים לקבל בתמורה לתשלום.

קרדיט:freepik

מחיר איתור נזילה – ממה זה מושפע?

אנשים רבים בטוחים כי המחיר של איתור נזילות מושפע בהכרח מהטכנולוגיות בהם האינסטלטור או המומחה לאיתור נזילות משתמש. זה ממש לא כך. כל המכשירים שבהם אנו עושים שימוש במטרה לאתר נזילה בין אם זה סיב אופטי או מצלמה תרמית, נעשו במטרה לקצר תהליכים ולמנוע הרס או שבירה של קירות או מרצפות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

גם הגודל של הדירה או הבית לא משפיעים על המחיר של איתור נזילה משום שמדובר באיתור ספציפי ונקודתי. מה שכן משפיע על המחיר של איתור נזילה הוא הניסיון ורמת המקצועיות של מאתר הנזילות והרמה של הציוד שבו הוא עושה שימוש. ממוצע המחירים לאיתור נזילות נע בין 1,200-1,900 שקלים לא כולל מע“מ.

כמה עולה לאתר נזילה בגינה?

איתור נזילה בגינה עולה יותר בהשוואה לאיתור נזילה בתוך בית מחירים תוכלו למצוא באתר תדמור טכנולוגיות, דירה או בית עסק. לרוב, המומחים של תדמור טכנולוגיות עושים שימוש בחיישן גז המסייע לאתר את הנזילה בגינה. המחיר נע בין 1,600-2,400 שקלים בתוספת מע“מ. במידה וקיים מרחק של למעלה מ-100 מטרים בין הבית לבין שעון הגז, ייגבה תשלום נוסף משום שיהיה צורך לעשות שימוש בכמות גדולה יותר של גז.

איתור נזילה – מה זה כולל?
1. בדיקה של מערכת המים החמים.
2. בדיקה של מערכת המים הקרים.
3. בדיקת לחץ מים בבית.
4. בדיקת מערכת ליקויי איטום.
5. בדיקת מערכת דילוחין.
6. איתור המיקום המדויק של הנזילה.
7. דו“ח המסכם את תיאור הליקויים, תמונות וחוות דעת לגבי תהליך התיקון.

חשוב להבין כי המחיר עבור איתור הנזילה לא כולל את התיקון עצמו. את המחיר לגבי התיקון ניתן לציין רק אחרי שיש תוצאות של האיתור. בנוסף, המחיר לא כולל את מיפוי תוואי הצנרת שבעצם עוזר למומחה להבין את העומק המדויק של הפיצוץ, את מיקום תחילת הצנרת, את מיקום סיומה ואת החיבורים שלה. התהליך הזה נחוץ בעיקר במקומות עם צנרת מאוד מסובכת או בבתים שבהם הריצוף מאוד יקר. במידה והאיתור מתפרס על יותר ממוקד אחד המחיר ינוע בין 1,400-2,700 שקלים. מכיון ומדובר בתהליך קצת מורכב, כדאי להבין היטב מה כולל התהליך שלב אחר שלב.

סובלים מרטיבות או נזילה ולא יודעים מה מקורה? המומחים של תדמור טכנולוגיות יסייעו לכם במהירות וביעילות. אנו עובדים עם הטכנולוגיות והשיטות המתקדמות ביותר בעולם לאיתור נזילות. דרכנו תוכלו לחסוך זמן יקר, אנרגיה ולהוזיל את עלות האיתור והתיקון בעשרות אחוזים.

Back to top button