צרכנות

יורוסטייל – המרכז לבחירת קבלני אלומיניום

אחת ההחלטות היותר חשובות שעלינו לקבל כאשר אנו משפצים בית הוא בחירת קבלן האלומיניום עבור המלאכה אותה אנו רוצים לבצע. תחום האלומיניום התפתח רבות בשנים האחרונות והוא כולל מגוון רב של פתרונות החל מחלונות גדולים לסלון, חלונות הזזה, חלונות בלגיים, דלתות לבית מאלומיניום, חלונות כיס, תריסים חשמליים ועוד מגוון רב של פתרונות. המומחים של יורוסטייל ישמחו להעניק לכם שירותי ייעוץ מתקדמים ולסייע לכם בהתאמה ובחירת מוצרי האלומיניום השונים לביתכם או דירתכם.

קרדיט:freepik

פתרונות אלומיניום – שילוב בין עיצוב לטכנולוגיה

בנוסף למגוון הרב של הפתרונות שמציע עולם האלומיניום הוא גם טומן בחובו לא מעט מעט חידושים ופיתוחים של השנים האחרונות שאנו חייבים לקחת בחשבון כאשר אנו בוחרים את פרופיל האלומיניום עבור הבית שלנו. בראש ובראשונה ישנם פתרונות אשר שומרים על הבידוד של הבית, דבר הנחשב לקריטי בחודשי החורף והקיץ היות והם שומרים על הטמפרטורה הפנימית של הבית לאורך זמן רב יותר. הדבר בעיקר מעלה את היעילות האנרגטית של הבית ועוזר לנו לחסוך אלפי שקלים בשנה בחשבון החשמל שלנו וזהו דבר חשוב מאוד בכל מבנה חדש או משופץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קיים מגוון רב של פרופילי אלומיניום וגם חלונות אלומיניום בזול המגיעים עם זכוכית כפולה, מה שמאפשר לנו להפחית את הרעשים שבאים מחוץ לבית ולשמור על סביבה ביתית נעימה ושקטה. אלו הם רק חלק מהפיתוחים של עולם האלומיניום בשנים האחרונות. בחירת הפתרונות השונים אמורה להתבצע בהתאם לנתונים הפיזיים של הבית מצד אחד ומצד שני על פי הצרכים העיצובים והפונקציונליים לצד התייחסות לתקציב.

כיצד נבחר קבלן אלומיניום?

בראש בראשונה כדאי מאוד לשוחח עם בני משפחה או מכרים שלא מזמן ערכו שיפוץ בבית שלהם ועבדו עם קבלן אלומיניום עליו הם ממליצים, בסופו של דבר אין חכם מבעל נסיון. אם בכל זאת אינכם מכירים אנשים שיכולים להמליץ לכם על קבלן אלומיניום ערכו חיפוש קצר באינטרנט וחפשו קבלן עם המלצות רבות מגולשים רבים, בדרך כלל מה שטוב לכולם, יהיה טוב גם לנו.

לאחר מכן מומלץ לערוך פגישה עם קבלן האלומיניום ולראות עבודות שלו על מנת שנוכל לבחון כי הוא אכן ביצע עבודות בסגנון שאנחנו רוצים ולא פחות חשוב מכך לשים לב שהגימור שלו ברמה גבוהה. לאחר מכן הציגו בפניו את התוכניות של העבודה שאתם רוצים לבצע בבית שלכם וערכו סקר שוק קצר בהיבט המחירים בינו לבין קבלנים אחרים עליהם קבלתם המלצות או אתם מעוניינים לעבוד עימם. שימו לב שמומלץ לא לשלם לקבלן את מלוא הסכום אותו הוא דורש עבור העבודה בטרם הוא מתחיל את העבודה, אלא חלק מהסכום לשלם לפני תחילת העבודה וחלק לאחר גמר העבודה. בנוסף מומלץ מאוד לבחור בקבלן אלומיניום שמספק לכם אחריות על מוצרי האלומיניום אותם הוא מספק עבורכם.

Back to top button