צרכנות

חמשת הטבעות היקרות בהיסטוריה

טבעות אירוסין זהב צהוב, לבן ואדום תמיד היו ותמיד יהיו הפתיח לתכנון חתונה וחיים זוגיים. הענקת טבעת אירוסין לבת הזוג כהצעת נישואין זה מנהג שקורה כיום כמעט בכל מדינה בעולם ויש התייחסות רבה לעיצוב שלה והיוקרתיות שלה. מפורסמות רבות מקבלות מבן זוגן טבעות אירוסין יוקרתיות מאוד בעיצובים מיוחדים ויהלומים עם שווי ערך גבוה, לכן החלטנו במאמר זה לתת לכם סקירה קצרה על חמשת טבעות האירוסין המפורסמות והיקרות בהיסטוריה ואילו טבעות דומות תוכלו לרכוש אצלנו בדיאמור.

במקום הראשון טבעת האירוסין של אליזבת טיילור

אליזבת טיילור הייתה שחקנית הוליוודית שהייתה חובבת תכשיטים מיוחדים ויקרים, אחת הטבעות שקיבלה מבעלה החמישי, ריצ'ארד ברטון, לרגל האירוסין, היתה טבעת אירוסין עם יהלום בחיתוך אמרלד 30 קראט, חסר פגמים לחלוטין אשר שוויו עומד על 8.8 מיליון דולר. טבעת דומה בחיתוך אמרלד, בשווי 15 קארט ניתנה לקים קרדשיאן על ידי קניה ווסט. יהלום בחיתוך אמרלד הוא יהלום שצורתו מלבנית ויש לו 8 פאות וכניסת אור מוארכת בכל חלקי היהלום. צורתו המיוחדת הופכת את הטבעת לשונה בנוף טבעות האירוסין. באופן כללי הסגנון של טבעות אירוסין עם חיתוכים ממשפחת המרובעים הן יפייפיות ומיוחדות מאוד. אצלנו בדיאמור ניתן למצוא טבעות עם חיתוכים מגוונים ומיוחדים, תוכלו להתרשם מהמבחר המיוחד באתר שלנו, בכתובת: https://www.diamor.co.il/

במקום השני טבעת האירוסין של הנסיכה דיאנה וכיום של קייט מידלטון

טבעת האירוסין של הנסיכה דיאנה הוענקה לה בשנת 1981 כאשר נישאה לנסיך צ'ארלס. מדובר על טבעת מיוחדת במינה אודות לאבן הספיר הכחולה אשר משובצת במרכזה. הטבעת של דיאנה היא טבעת וינטאג' המשלבת הילה של 14 יהלומים נוספים מסביב לאבן הספיר. גם האבן וגם היהלומים משובצים על גבי טבעת זהב לבן. טבעות אירוסין זהב לבן פופולאריות מאוד בשל צבען הניטרלי אשר נותן ליהלומים מראה נוצץ במיוחד ואחיד. היהלום של הנסיכה דיאנה נקנה בעלות של 28 אלף פאונד וכיום ערכו הוא 85 אלף פאונד שזה למעשה חצי מיליון שקלים. הטבעת הועברה בירושה לקייט מידלטון בעת נישואיה עם הנסיך הארי, בנה של דיאנה. אם חשקה נפשך בטבעת אירוסין אשר משלבת את סגנון הטבעת של הנסיכה דיאנה, תוכלי בהחלט להתרשם מטבעת הסוול שלנו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקום השלישי טבעת האירוסין של פאריס הילטון

פאריס הילטון התארסה לפריס לסטס. בעת האירוסין הוא העניק לה שתי טבעות. טבעת האירוסין הראשונה מיוחדת במינה בשל היהלום המרכזי הצהוב שלה אשר משקלו 24 קארט. טבעת זו בשווי של חמש מיליון דולר והיא יפה במיוחד. הטבעת השניה שקיבלה ממנו היא טבעת עם יהלום בסגנון אמרלד במשקל 15 קארט אשר מוערך בעלות של 2 מיליון דולר. אצלנו בדיאמור משבצים גם יהלומים צבעוניים, אצלנו תוכלו למצוא  טבעת אירוסין בסגנון פריס הילטון משובצת יהלום צהוב מרשים ויהלומים המעטרים אותו ואת חישוק הטבעת.

במקום הרביעי הטבעת של מריה קארי

מריה קארי בנישואיה השניים לניק קאנון קיבלה טבעת אירוסין מיוחדת במינה ויוקרתית עם משקל יהלום מרכזי 17 קראט. מעבר ליהלום המרכזי המרשים בצורתו המרובעת, עיטרו אותו מסביב ובצידי חישוק הטבעת עוד 58 יהלומים ורודים קטנים אשר נחשבים לנדירים ויוקרתיים במיוחד. היהלומים הורודים מסודרים בצורת חצי ירח. זהו אחד העיצובים המרשימים ביותר של טבעות אירוסין יוקרתיות ומפורסמות. סגנון הטבעת משלב סגנון וינטאג' יחד עם טבעות בסגנון היילו. אצלנו בדיאמור מגוון רחב של טבעות אירוסין בסגנון וינטאג' המשלבות צורות מיוחדות כמו צורת חצי הירח בטבעת זו וניתן כמובן לשלב בהן יהלומים בצבעים שונים לבקשתכם.

במקום החמישי טבעת האירוסין של קתרין זיטה ג'ונס

 

קתרין זיטה ג'ונס קיבלה ממייקל דאגלס לכבוד נישואיהם טבעת אירוסין בשווי של שמונה מיליון שקלים. הטבעת משובצת ביהלום בחיתוך מרקיזה במשקל 10 קראט ועוד 28 יהלומים קטנים אשר שזורים סביבו. חיתוך המרקיזה מרשים מאוד ויפה, צורתו דומה לעלה ועיצובו עדין ומלכות, לא רואים אותו בטבעות אירוסין רבות ולכן הוא מאוד ייחודי. אם גם את רוצה להיות מיוחדת ולענוד טבעת אירוסין עם יהלום בסגנון מרקיזה, אצלנו בדיאמור יש בדיוק את הטבעת המתאימה. טבעת הפאר שלנו משובצת יהלום מרקיזה מרכזי המעוטר ביהלומים קטנים מסביבו וגם על חישוק הטבעת. טבעת אירוסין מרשימה מאוד ביופייה.

Back to top button