בריאותמבזקים

קורונה: אלעד ומספר שכונות בטבריה הוכרזו כאזור מוגבל למשך שבוע

ועדת השרים לעניין אזור מוגבל החליטה להכריז היום (שלישי) על השטח המונציפאלי של העיר אלעד ועל השכונות הבאות בעיר טבריה: רמת טבריה ב, רמת טבריה ג, שכונת 200, שכונת טבריה עילית ובן גוריון כעל אזור מוגבל. ההכרזה על אזור מוגבל תהיה למשך 7 ימים החל ממחר (רביעי, ה- 24.6 – ב' בתמוז התש"ף) בשעה 8:00 בבוקר ועד ליום רביעי בשבוע הבא (1.7 – ט' בתמוז התש"ף) בשעה 8:00.

המשמעות היא שתיאסר כניסה ויציאה של מי שאינו תושב מקומות אלו, למעט יציאה לעבודה ולבגרויות.
 
ההחלטה על אזור מוגבל התקבלה לאור עלייה בנתוני התחלואה בכלל הארץ ובערים ובשכונות המדוברות בפרט. בטבריה יש 60 חולים פעילים, שיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 133.5 ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 122.2%. רוב החולים בעיר נמצאים בשכונות רמת טבריה ב, רמת טבריה ג ושכונת 200, וכן שכונת טבריה עילית ובן גוריון.

באלעד יש 83 חולים פעילים, שיעור החולים הפעילים למאה אלף איש הוא 174.6 ושיעור העלייה בתחלואה על בסיס חולים פעילים בשבעת הימים האחרונים הוא 102.4%.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באזור המוגבל תיאסר הכניסה אל האזור והיציאה ממנו, למעט במקרים החריגים המפורטים בתקנות, ובנוסף תותר יציאה של עובד מהאזור וכניסה אליו לצורך הגעה לעבודה או חזרה ממנה וכן הגעת תלמיד לבחינת בגרות או חזרה ממנה. לא יחולו הגבלות על יציאת אדם המתגורר דרך קבע באזור המוגבל למרחב הציבורי ועל פעילות עסקים וחנויות בתוך האזור.

משרד הבריאות שב וקורא לציבור להקפיד על הכללים החשובים של שמירה על ריחוק פיזי, עטיית מסכות והיגיינה על מנת להתמודד עם נגיף הקורונה ולמנוע את התפשטות המחלה.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. כפרים שלמים בדרום נגועים אף אחד לא פוצה פה ממשלת שמאל קיצונית בתילבושת ימין כרגיל היהודים רק לא בני מעוטים

Back to top button