צרכנות

בקורונה וגם אחריה – שינפלד תיירות החברה הכי אמינה ובטוחה לנופש כשר בחו"ל!

בשלב זה כולנו מבינים שהקורונה פגעה בכל ענף התיירות בארץ ובעולם. כל חברות התעופה
הפסידו עשרות מיליארדי דולרים, ובמקביל נלחמות חברות התיירות על כל שקל למול נוסעים שחופשתם בוטלה ברגע אחרון. שלא כמו רוב החברות, שינפלד תיירות היחידים הראשונים להחזיר כסף לנוסעים כ
החזר כספי ישיר, ולא כזיכוי חלקי או זיכוי לחופשות הבאות.  

שינפלד תיירות – אמינות בתקופת קורונה!

כבר בשלבים הראשונים של הקורונה התבטלו המון חופשות לחו"ל, ובחברות הנופש נוצר מצב של בלבול וקושי לוגיסטי לעבוד מול חברות התעופה, מול הספקים ובתי המלון, ובנוסף חברות אלו הוציאו עובדים לחל"ת ועל כן לא החזירו כספים ללקוחות. בשונה מחברות תיירות רבות, בחברת שינפלד תיירות הצליחו לשמור על רמה גבוהה של אמינות, הם הבינו את חובתם המוסרית והמקצועית, הכניסו יד עמוק לכיס והחזירו כסף ללקוחות. עשרות עובדי שינפלד התגייסו ועמלו ימים ולילות סביב לשעון והם היחידים הראשונים להחזיר כסף ללקוחותיהם. בעקבות ההחזרים מאות לקוחות שלחו סרטונים ומכתבים בהם הם מודים לחברת שינפלד על האמינות והיושר שלהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שינפלד תיירות – שירות בתקופת קורונה!

לכל אורך משבר הקורונה שינפלד תיירות ממשיכה להעניק לקהל לקוחותיה שירות מקצועי, אמין והוגן. כל צוות המשרד המסורים משיבים לטלפונים, עונים לשאלות הלקוחות, מעודדים, מרגיעים, ומעל הכל – מחזירים כסף ללקוחות, בלי תירוצים ובלי שטיקים. גם במידה ויגיע גל שני של הקורונה, דבר אחד תמיד יהיה נר לרגליהם – השירות המקצועי של שינפלד ללקוחות. בעצם אלו לא לקוחות אלא יותר כמו בני משפחה בשביל שינפלד, לכן בראש סדר החשיבות לדאוג לביטחונם ולרווחתם, משלב הזמנת חופשה כשרה בחו"ל ועד לחזרה ארצה. דוגמה מובהקת לרמת השירות הגבוהה של שינפלד היא שלאורך נופש כשר בחו"ל תמיד מוצאים את מנהלי החברה שנמצאים פיזית בשטח המלון, מלווים את האורחים ודואגים לכל פרט ופרט.

שינפלד תיירות – מקצוענות בתקופת קורונה!

משבר תיירות זה לא תירוץ להפסיק להיות אמין ומקצועי! עובדה שכבר למעלה מ-30 שנה שינפלד תיירות נחשבים לחברה המקצועית ביותר בענף החופשות הכשרות. שינפלד מתכננים כל חופשה בקפידה ועובדים בכל חופשה כשרה רק מול החברות והספקים המקצועיים ביותר, ומשתפים פעולה עם רשתות בתי המלון היוקרתיות בעולם כגון הילטון ושרתון. בתי מלון אלו תמיד יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ביותר על פי כל התקנים של משרד הבריאות. צוותי המלון עושים חיטוי וניקוי בכל החדרים והשטחים הציבוריים לאורך כל שעות היום, קיים רופא צמוד בשטח המלון 24/7. המטוסים עוברים חיטוי יסודי לפני כל טיסה, בהלוך ובחזור.  התייר הישראלי ישמח לגלות שאפילו בזמן משבר עולמי שינפלד תיירות מצטיינים ביכולתם להגיב ביעילות לכל נוהל שיוצא, מתפקדים באופן ישר והוגן, ונותנים ללקוחות גב חזק ושקט נפשי.

שינפלד תיירות – איכות בתקופת קורונה!

כולנו מתפללים שהקורונה תסתיים במהרה בע"ה אך עדיין נשאלת השאלה איך תיראה חופשת פסח כשר בחו"ל שלכם? כל אחד מבין שבתקופה שכזו עדיף לטוס עם חברה אמינה כמו שינפלד תיירות, חברה שיש לה אבא ואמא. שינפלד זה אומר שיש לכם על מי לסמוך, במקרה שחס וחלילה משהו משתבש או אם החופשה מתבטלת ברגע אחרון. השמיים לחו"ל נפתחים מחדש, הטיסות והחופשות חוזרות אלינו, ובשינפלד בוחנים את היעדים האטרקטיביים הבאים לנופש כשר. כולם יודעים שאורחי שינפלד טסים ליעדים הכי יפים ומעניינים בחו"ל, מתארחים במלונות כשרים מפוארים, אוכלים ארוחות כשרות למהדרין שמכינים שפים זוכי פרסים, נהנים מטרקלין אירי חופשי במלון, יוצאים עם מדריכי טיולים לאתרים ומסלולים מרתקים, ומבלים בהופעות של גדולי הזמר היהודי (בתאריכים נבחרים), כולל פעילויות ותכניות מעניינות לגדולים ולקטנים, ועוד.

 

Back to top button