צרכנות

תהליך שילוח אמנות בינלאומי

חברת שירותי שילוח אמנות בינלאומי מספקת שירותי משלוח יצירות אמנות לגלריות, לאספנים, לסוחרים, לאמנים ולתערוכות, ברחבי העולם. חשוב לבחור חברה שיש לה שנים ארוכות של ניסיון בתחום, ושמעניקה שירותים עם תשומת לב לפרטים בכל הנוגע לאריזה ולמשלוח, כך שהמשלוח שלכם יגיע ליעדו באופן חלק.

נציגי החברה עוסקים במשלוח יצירות אמנות בודדות ועד להעברת אוספים שלמים לצד השני של העולם. רמת שירות הלקוחות של חברה שמעניקה שירותי שילוח אמנות בינלאומי צריכה להיות ללא רבב, ובהתאם רמת שביעות הרצון של הלקוחות תהיה גבוהה.

שילוח אמנות בינלאומי: אורזים ושולחים

חברת שילוח אמנות בינלאומי מעניקה מגוון רחב של שירותי שילוח בינלאומיים בשיטות שונות, החל מהובלות ברחבי הארץ, דרך משא אווירי ועד פתרונות הובלה ימיים לאותן יצירות אמנות או אוספים חשובים במיוחד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חשוב למצוא חברת שילוח אמנות בינלאומי שנציגיה מיומנים במשלוח כל סוג של יצירת אמנות, לכל מקום, לא משנה כמה שברירית, מורכבת, גדולה או בעלת ערך היא תכולת המשלוח. חלק משמעותי ממיומנות אנשי הצוות צריכה להיות אפשרות לספק שירותי אריזה של יצירות אמנות בצורה בטוחה; עם תשומת לב קפדנית לעדינות או חשיבות הפריטים.

פתרונות שילוח בהתאמה אישית

גם אם המשלוח שלכם מיועד להעברה לאירופה או למדינה רחוקה יותר, נציגי החברה יספקו פתרונות למשלוח בגישה שמתאימה לדרישותיכם. כל המשלוחים עוברים תהליך אריזה ורישום קפדני של תכולת המשלוח, כדי לאפשר מעקב מלא במהלך המסע, ובמידת הצורך לספק שירותי פריקה ותליה ללקוחות הקפדניים ביותר.

ליצירות אמנות רגישות במיוחד, ניתן לקבל שירותים מלאים של שילוח בינלאומי עם ליווי ופיקוח פיזי של המשלוח לאורך המסע שלו עד לנקודת המסירה הסופית. לפריטים בעלי ערך שמחייבים שילוח במצב זקוף או על ציר מסוים, ניתן להוסיף מסגרות מיוחדות לארגז ההובלה על מנת להבטיח את הכיוון הנכון של הארגז במהלך ההעברה.

טכנולוגיות מתקדמות בשירותי שילוח יצירות אמנות

לפריטים בעלי אופי רגיש במיוחד ניתן לקבל שירותי שילוח אמנות בינלאומי שמקפיד על אריזת הפריטים בארגזים ובמארזים ייחודיים תוך שימוש בטכנולוגיה גבוהה. ניתן לשלוט בהיבטי האריזה באופן אלקטרוני על מנת להגדיל או להקטין את צפיפות המארז בהתאם לאופי היצירה שנארזת.

יצירות האמנות מונחות בקפדנות בתיק או בארגז, וממוקמות בבטחה עם הגנה מעולה לפריטים השבריריים ביותר. האריזה מתבצעת תוך שימוש בחומרי הריפוד הטובים ביותר שאינם מאפשרים חדירת לחות למארז, כך שגם פריטים עדינים ברמה קיצונית ייארזו היטב באמצעות טכנולוגיה גבוהה בגישה שמבטיחה מעבר בטוח גם של הפריטים השבריריים ביותר.

בשורה התחתונה, כדאי שיצירות האמנות שלכם ייארזו ויישלחו בגישה מקצועית

שירותי שילוח אמנות בינלאומי מיועדים לאמנים, לאספנים, לבעלי גלריות ולאנשים שמבקשים להעביר יצירות אמנות ממקום למקום. נציגי החברה מבינים את המאפיינים הייחודיים הכרוכים במשלוח פריטי אמנות ומפקחים על אריזת ומשלוח היצירות שלכם, בקפדנות, בזהירות ובגישה מקצועית גבוהה.

לכן אם אתם צריכים להעביר יצירות אמנות בתוך הארץ, לחו"ל, או מחו"ל לארץ, אל תתמודדו לבד עם המשלוח וקבלו את עזרת המומחים בתחום שמתמחים בהעברת אוספים שלמים לתערוכות, או יצירות יחידות, תוך יישום אותה רמה גבוהה של הכנה, תכנון ותשומת לב לפרטים בביצוע המשלוח.

 

Back to top button