צרכנות

מהן חברות שינוע ולוגיסטיקה ומה הן עושות?

חברות שינוע ולוגיסטיקה מתכננות, מיישמות ומפקחות על תנועה ואחסון של סחורות בתוך שרשרת אספקה ובין נקודות מוצא. חברות לוגיסטיות שונות מטפלות בחלק או בכל פונקציות שרשרות האספקה האלו, בהתאם לצרכים הלוגיסטיים של הלקוח.

תיאום תנועת האספקה הוא תהליך גלובלי היום, והמגזר העסקי משתמש בלוגיסטיקה כמונח לתיאור תנאים אופטימליים של תנועה ואחסון מנקודת מוצא לנקודת היעד. שרשרת האספקה היא חלק חיוני בתהליך זה, ועשויה לכלול הובלה, משלוח, קבלה, אחסון וניהול של כל הפונקציות האלה או חלקן.

חברות שינוע ולוגיסטיקה עשויות להיות אחראיות גם על אריזה, אחסנה, הובלה וטיפול קפדני בתכולה שתחת אחריותן. בואו נראה מה בדיוק מציעות חברות אלו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שירותי שילוח (כמובן)

שילוח נחלק לארבע קטגוריות או מצבים שונים, כולל משלוחים בינלאומיים בשיטות מודרניות. חברות שינוע ולוגיסטיקה צריכות להיות בקיאות בכל אחת משיטות אלה, שכוללות:

שינוע בגבולות הארץ. הובלת תכולת בתים או משרדים, יצירות או מנות או סחורות שאתם מבקשים להעביר בתוך הארץ באופן בטוח, קפדני ויעיל.

שילוח בינלאומי. הובלת משלוחים מחוץ לגבולות ישראל, לרוב בכמויות גדולות, דרך האוויר או דרך הים, עם פיקוח על המשלוח עד הגעתו ליעד, מישראל לאירופה או לארצות הברית, או חזרה לארץ.

שירותי אריזה ומכס. חברות שינוע ולוגיסטיקה מציעות גם שירותי אריזת התכולה המיועדת להעברה בארץ או לחו"ל, כולל התנהלות מקצועית בכל הנוגע לתקנות המכס.

שירותי אחסון. כשקיים צורך באחסון התכולה, המוצרים או הסחורות לפני המשלוח לנקודת היעד, חלק מהשירות המוצע על ידי חברות אלו כולל גם אפשרויות אחסון בתנאים אופטימליים של הסחורה, עד הובלתה ליעדה.

שירות בטכנולוגיה גבוהה

חברות שינוע ולוגיסטיקה מתעדות את כל פרטי המשלוחים שתחת אחריותן במערכות ניהול ממוחשבות שעוקבות אחר המשלוחים מרגע קבלתם ועד העברתם לנקודת היעד, תוך אפשרות מעקב בקלות בכל שלב של התהליך אחר מיקום המשלוח.

כלומר, כל שלב בתהליך תלוי במערכת ניהול אלקטרונית שמתעדים בזמן אמת את המיקום של המשלוח, ובגישה זו ניתן להבטיח ששום פריט לא ייאבד או ייפגע, והמשלוח לא יגיע ליעדים שגויים.

בשורה התחתונה, אם אתם זקוקים לשירותי שינוע ולוגיסטיקה, חפשו את החברה המתאימה

ייעול, איחוד ומיקור חוץ של התהליכים הלוגיסטיים שלכם, בארץ או בחו"ל, יכול להוביל לחסכון כספי אדיר לטווח הארוך, עם שירות לקוחות מצוין של חברות שינוע ולוגיסטיקה שיעזרו לכם להוביל יצירות אמנות, תכולת בית או משרד או כל פריט חשוב אחר שאתם מבקשים להוביל בבטחה בתוך הארץ, מהארץ לחו"ל, או מחו"ל לישראל.

חפשו את החברה המתאימה והבינו את מערך השירותים שיעזור לכם בתהליך. נציגי החברה יעזרו לכם להשיג את צרכי המשלוח הכוללים שלכם, וישמחו לענות על כל השאלות שיש לכם בנוגע לטיב השירות או האופן שבו ההעברה מתבצעת. מטרת חברות אלה היא לספק לכם את שירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי.

 

Back to top button