צרכנות

המדריך לרכישת תכשיטים לאישה מזהב

זהב הוא שיא הפאר, והוא תמיד יהיה באופנה. קניית תכשיטים לאישה מזהב טהור תאפשר להם ליהנות מהם לאורך כל החיים, ולעבור אפילו לדורות הבאים. לכן לפני שתבצעו רכישה, כדאי שתלמדו על הסטנדרטים השונים של הזהב הזמין. ראשית, חשוב להבין שזהב נמדד ב-24 קראט, כלומר, 24 קראט הם מאת האחוזים זהב טהור.

ככל שהקראט גבוה יותר, הזהב יקר יותר. תוספת מתכות אחרות לזהב משמשות להגברת הקשיחות של המתכת, לשינוי הצבע, כלומר לזהב לבן, לכסף או לנחושת, ובמקרה של זהב נמוך יותר בקראט, העלות מופחתת. הנה כמה עובדות מפתח שחשוב להכיר, על מנת לבצע רכישות נכונות של תכשיטים לאישה מזהב.

הכירו את רמות הטוהר של הזהב שאתם קונים

אם אי פעם שמעתם את השיר 'קסם 24 קראט' של ברונו מארס, ותהיתם למה הוא מתכוון כשהוא מדבר על "קסם 24 קראט באוויר', המשמעות היא ש-24 קראט הוא זהב טהור במאת האחוזים. עדיין תוהים? אוקיי, הנה מה שזה אומר במילים פשוטות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בכל סגסוגת זהב יש 24 יחידות שנקראות "קראט". בקניית תכשיטים לאישה מזהב, שיש בהם 24 קראט, אתם קונים זהב טהור במאת האחוזים. אז הכלל הוא: הערך של זהב פרופורציונאלי לרמת הטוהר שלו – ככל שהזהב טהור יותר, כך הערך גבוה יותר.

אבל:

אין פירוש הדבר שתצטרכו תמיד לכוון לרמת טוהר גבוהה יותר כשאתם רוצים לקנות זהב. קחו בחשבון את שני החריגים החשובים הבאים: זהב טהור רך נפגע בקלות.

אם אתם מתכוונים לקנות תכשיט מזהב לאישה, לשימוש יומיומי, מומלץ לבחור תכשיטים נמוכים בקראט, שמכילים בסביבות 10, 14 ו-14 קראט. תכשיטים נמוכים בקראט עשויים זהב ומתכות אחרות שמחזקות את הסגסוגת.

כשאתם מחפשים תכשיטים לאישה מזהב, מומלץ לקנות טבעות וצמידים שחשופים לחיכוך נגד משטחים קשים, מ-10 ו-12 קראט. עבור שרשראות ועגילים שבטוחים מפני פגיעות, 14-18 קראט יתאימו.

תכשיטים לאישה מזהב שאפשר להתהדר בהם באירועים מיוחדים

תכשיטים מזהב בערכים גבוהים של קראט, שנעים בין 18-24 קראט, נחשבים כתכשיטים הטובים ביותר לאירועים מיוחדים, נשפים ואירועים טקסיים, משתי סיבות: ראשית, השימוש בזהב עם ערכי קראט גבוהים מתבצע לעתים רחוקות, וכשהאישה משתמשת בהם, היא מטפלת בהם בזהירות, ונוקטת בכל האמצעים למניעת נזקים מיותרים.

שנית, תכשיטים לאישה מזהב בקראט גבוה מעיד על אלגנטיות, טעם טוב ועושר. אוקיי. יכול להיות שסיבה זו אינה סיבה אמיתית לרכישת זהב, אבל מבחינת נשים רבות זו סיבה מספיק טובה.

חשוב להבין את החומרים המרכיבים את התכשיט

מלבד המטרה העיקרית ברכישת התכשיט, מומלץ לקחת בחשבון גם שיקולים מיוחדים אחרים. תכשיטי זהב עשויים להכיל מתכות שאינן זהב, ואחת המתכות השכיחות ביותר שמעורבבות בסגסוגת זהב היא ניקל. חומר זה מחזק את התכשיטים אבל גורם לבעיות לאנשים עם אלרגיות לניקל.

לכן כשאתם קונים תכשיטים לאישה מזהב, חשוב שתוודאו שאין לה אלרגיה לניקל, או שתבחרו תכשיטים עם אחוז גבוה יותר של תכולת זהב. במקרים אלו, טוהר של 18 קראט יתאים היטב.

Back to top button