מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 50 נפצע באורח קשה מאוד בתאונת דרכים בפ"ת

רוכב אופנוע כבן 50 נפצע לפנות בוקר (ראשון) באורח קשה מאוד בתאונה בין אופנוע לרכב פרטי, ברחוב מרטין גהל פינת דרך אם המושבות, בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשים באיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי , ולאחר שבמהלך פעולות החייאה חזר הדופק, הוא פונה לבית החולים בילינסון. רוכב האופנוע במצב קשה מאוד, עם פגיעת ראש וחבלה רב מערכתית, ונהג הרכב, צעיר כבן 19, במצב קל.

יחיאל מינץ ומאיר פרידמן חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. ביצענו החייאה על רוכב האופנוע וכשחזר דופק הוא פונה במצב קשה לבית החולים בלינסון. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קל".

חובש על אופנוע מד"א יששכר ויס סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו שמדובר בתאונה קשה, על הכביש שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ובמרחק כ-20 מטר על המדרכה היה קטנוע מעוך, התחלנו בטיפול רפואי מתקדם, הוא היה ללא דופק וללא נשימה , וסבל מחבלת ראש ומפגיעה רב מערכתית, לאחר שבמהלך פעולות החייאה מתקדמות חזר דופק, פינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד. בנוסף , טיפלנו ופינינו את נהג הרכב צעיר כבן 19 שנחבל באופן קל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה בודקים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button