מבזקיםמשפטי/פלילי

"הלכה לבית הספר לאחר ששיתפה פעולה עם בן זוגה ברצח אימה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (ראשון) את אמיר מרמש וטרייסי קדיס ,בני 20 מיפו, ברצח, שיבוש הליכי משפט והונאה בכרטיס חיוב.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודו הנאשמים, השניים ניהלו קשר רומנטי אליו התנגדה אמה של הנאשמת, פאדיה קדיס ז"ל, אחיה של הנאשמת וגיסה. על רקע האמור, בתאריך 7.6.18 באמצע הלילה, הגיע הנאשם לביתה של הנאשמת והמנוחה מצויד בסכין על מנת להמית את המנוחה. הנאשם פגש בנאשמת, שאפשרה את כניסתו לבית, והשניים החליטו לגרום למותה של המנוחה בכוונה תחילה. לאחר מכן ועל דעתה של הנאשמת, דקר הנאשם את המנוחה שהתעוררה משנתה, 7 דקירות בפלג גופה העליון. מותה של המנוחה נגרם בשל הדקירות בצוואר ובבית החזה.

מיד לאחר מכן ועל דעתה של הנאשמת, הסתיר הנאשם את גופת המנוחה בבית, וניקה את כתמי הדם בכלי ניקוי שנתנה לו הנאשמת. הנאשמים פעלו יחד על מנת להטעות את בני המשפחה לחשוב שהמנוחה נסעה ולהקשות על גילוי הגופה. בין היתר, שלחו הנאשמים הודעות ממכשיר הטלפון הנייד של המנוחה  בכוונה להסתיר את העובדה שהמנוחה אינה בחיים. בנוסף, נטלו מתיקה של המנוחה את כרטיסי האשראי שלה ועשו שימוש בכרטיס אשראי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

למחרת ליל הרצח, עזבו הנאשמים את הבית והנאשמת הלכה לבית הספר. במהלך כל היום, המשיכו ושלחו הנאשמים לקרובי המשפחה, הודעות נוספות, ממכשיר הטלפון הנייד של המנוחה על מנת להסתיר את העובדה שהיא אינה בחיים.

הנאשמים הודו במסגרת הסדר טיעון בכתב אישום מתוקן, במסגרתו הוסכם כי הצדדים יעתרו לכך שהחלטת בית המשפט לפיה נקבע כי בית המשפט יידון את הנאשמת כבית משפט מחוזי לנוער תבוטל,  וכי בית המשפט ידון בתיק כבית משפט מחוזי רגיל. עוד הוסכם כי הצדדים יעתרו לעונש של 25 שנות מאסר לכל אחד מהנאשמים, מאסר על תנאי ופיצוי לילדיה הנוספים של המנוחה בסכום המקסימלי הקבוע בחוק.

התיק התנהל במשך כשנתיים בעניין קבילות הודאות הנאשמים במשטרה, ובהמלצת הרכב השופטים, ששמע את העדויות, הופנו הצדדים להליך גישור. במסגרת הליך גישור ממושך, המליץ השופט המגשר על ההסכמות אותם קיבלו הצדדים. משפחת המנוחה עודכנה לאורך כל הליך הגישור והשתתפה בישיבת הגישור האחרונה.
הדיון נדחה לטיעון לעונש.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button