מבזקיםפוליטי / מדיני

השר גנץ: חופש ההפגנה זו זכות קדושה

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון, בני גנץ, נשא דברים הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "יש שלוש נקודות שאני מבקש להתייחס אליהן – הראשונה, היא חופש ההפגנה. בעיניי זו זכות קדושה, אני חושב שכל מי שיושב סביב השולחן הזה, ללא קשר לשיוכו הפוליטי, מאמין שזכות ההפגנה היא זכות קדושה וצריך להמשיך לקיים אותה. אני מגבה את הצורך של המשטרה לפעול לשמירתו של הסדר הציבורי כפי שראוי, וצר לי שחלק מהאנשים מצאו לנכון לתקוף את המשטרה כשזה נוח להם. אנחנו כמובן חייבים לאפשר לאנשים להמשיך להפגין מצד אחד ולתת את הגיבוי למשטרת ישראל ולרשויות שלטון החוק מצד שני."

עוד אמר השר גנץ: "נקודה שנייה שקרתה במהלך סוף השבוע- ניסיון לירות מרצועת עזה, ניסיון שקיבל בחזרה תגובה מהירה, נחרצת ומדויקת. אנחנו נמשיך במדיניות הזאת, כל מי שבודק אותנו – צריך לדעת את התשובה מראש, וכך אנחנו גם נמשיך."

שר הביטחון סיים ואמר: "נקודה שלישית ואחרונה בקצרה, השבוע נפתחים אירועי שבוע הגאווה, אני חושב שלכל אדם במדינת ישראל, ללא קשר לאמונתו, תפיסותיו הפוליטיות, או נטיותיו האישיות, מגיעה זכות לחיות ככל אדם אחר. אני מברך על העצרות שמתקיימות ואני חושב שאנחנו צריכים לפעול על מנת לאפשר לקיים אותן ולהמשיך ולדאוג גם לציבור הרחב הזה באשר הוא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

Back to top button