מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב אחיעזר מואשם בניצול קטינים לזנות

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד יחזקאל לוי, בן 47 מאחיעזר, הכולל ארבעה אישומים בגין ריבוי מקרים של הבאת אדם לידי עיסוק בזנות, הבאת אדם לידי עיסוק בזנות בנסיבות מחמירות תוך ניצול מצוקה כלכלית, סרסרות, הספקת סם, ריבוי עבירות של ניצול קטינים לזנות בנסיבות של הבאת קטין לידי עיסוק בזנות ובנסיבות סרסרות, עבירה של איסור פרסום בדבר שירותי זנות של בגיר ושיבוש מהלכי משפט ועבירות לפי פקודת המסים.

על פי כתב האישום, בין השנים 2015 ועד 2018 היה הנאשם בעלים ומנהל של עסק שנקרא "שואו דאנס" במסגרתו העסיק נשים קטינות ובגירות, שסיפקו שירותי חשפנות ומין, תמורת תשלום, וגברים ששימשו כנהגים והסיעו את העובדות, במסגרת אירועים פרטיים כגון מסיבות רווקים או מפגשים אישיים. חלק מהאירועים כללו מופעי חשפנות בלבד וחלק כלל בסיום מופע החשפנות או במהלכו, מתן שירותי מין בתשלום על ידי העובדות.

הנאשם נהג לאתר נשים צעירות, בהן קטינות, מרביתן מצויות במצוקה כלכלית או נפשית, לקחתן תחת חסותו, לדאוג לצרכיהן השונים, הכל במסווה של דאגה לרווחתן ועל מנת לרכוש את אמונן, ושכנע אותן לעבוד אצלו תוך ניצול מצוקתן הכלכלית והבטחה להכנסה כספית משתלמת, הכול לצורך תעסוקה בעסק שלו במתן שירותי חשפנות ומין. הנאשם סיפק בהזדמנויות שונות, קוקאין לשתיים מהעובדות וצרך את הסם יחד עמן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף מואשם הנאשם בשיבוש הליכי משפט בכך שהגיש הצהרה כוזבת, במסגרת בקשה למתן צו כינוס ולהכרזתו כפושט רגל. הנאשם לא הצהיר על הכנסותיו מבית העסק על מנת להתחמק מתשלום חובותיו החוקיים. על בסיס תצהירו הכוזב, ניתן לו צו כינוס. כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירות מס בשל אי דיווח על ההכנסות מבית העסק בין השנים 2015-2018, בסכום של כ- 1.5 מליון ש"ח.

החקירה בוצעה על ידי מחלק מוסר ביחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב בשיתוף יחידת יהלום ברשות המסים.

אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button