מבזקיםתנועה ותחבורה

מצעד הגאווה בחיפה: יתכנו עומסים בשדרות הנשיא ושדרות מוריה

משטרת ישראל השלימה לפני זמן קצר (ראשון) היערכותה לקראת אירוע גאווה שיתקיים הערב ברחבת האודיטוריום בחיפה, במטרה לשמור על הסדר הציבורי, אבטחת באי האירוע וטיפול בהסדרי התנועה.

כוחות משטרה נפרסו בצירים המובילים ומזרימים את התנועה לצירים חלופיים, למען בטחון המשתתפים, כאשר ייתכנו עומסים ברחובות הסמוכים – שדרות הנשיא ושדרות מוריה ומומלץ לנוע בצירים עוקפים.

במשטרה מדגישים כי האירוע ייערך תחת מגבלות הקורונה וכמות המשתתפים תוגבל בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לצד הדרישה לעטות מסיכה ושמירה על מרחק עפ"י ההנחיות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עצרת דומה מתקיימת במקביל גם בתל אביב ובירושלים. כוחות משטרת ישראל הפועלים לאבטחת את האירוע בגן העצמאות בירושלים, עיכבו לחקירה 27 חשודים, בחשד להתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור.

בשעה זו פרוסים מאות שוטרים במשימת אבטחה ושמירת הסדר הציבורי, לקראת מחאת קהילת הלהט"ב הצפויה להתקיים בכיכר רבין בתל אביב.

המשטרה, בתאום עם מארגני האירוע, קוראת למשתתפי המחאה להקפיד ולעמוד בתקנות צו בריאות העם ולשמור על מרחק של 2 מ האחד מרעהו וכן לעטות נשמיות בכל שהייה במרחב הציבורי.

המשטרה חסמה את הצירים המובילים אל הכיכר ושוטרי התנועה מפנים את התנועה לצירים חלופיים. יש להישמע להוראות השוטרים בצמתים וכן ניתן להסתייע האפליקציית וויז.

Back to top button