מבזקיםפוליטי / מדיני

לפיד: "כל הסלפי בעולם לא יעזרו לכם כי אנחנו יודעים את האמת"

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד תקף היום (שני) את חברי כחול לבן בנאום שנשא בנושא חוק הפונדקאות במליאת הכנסת. "אתמול בבוקר שר המשפטים של מדינת ישראל, אבי ניסנקורן, ישב כמקובל ביום ראשון בוועדת השרים לחקיקה שבה עלתה להצבעה הצעת חוק הפונדקאות שאפשר היה לצפות שהוא יתמוך בה כי הוא רץ מערכת בחירות שלמה וסיפר לכולם כמה הוא הולך לתמוך בפונדקאות מתוך הכרה שהקהילה הלהט"בית מגיעה לה זכויות כמו כל אזרח אחר. ועדת השרים לחקיקה, כמובן, זרקה את החוק מתחת לגלגלי האוטובוס הקרוי הממשלה המשונה הזאת." אמר לפיד.

הוא ציין כי "בערב, אותו אבי ניסנקורן מיד אץ לו רץ לו פה בירושלים לכנס הגאווה לעשות סלפי עם כולם כי הם עוד לא ידעו שהוא אחראי לזה שהחוק שבא להגן עליהם נפל, כי הוא אמר לעצמו אפילו לצביעות הכי גדולה לוקח לפחות 12 שעות עד שהיא מתגלה, אז מצאנו את עצמנו ששר המשפטים של מדינת ישראל וכל מפלגתו גם מפרים הבטחה וגם מנסים לקבל קרדיט כאילו הם לא הפרו הבטחה."

"אז אנחנו רוצים להגיד להם מפה" אמר לפיד, "אנחנו יודעים שזה כבר לא חדשות גדולות שכחול לבן הפרו את ההבטחה שלהם, הבגידה הזו לקהילה הלהט"בית בשוויון הזכויות, בברית הזוגיות, בחוק הפונדקאות, נספרת לכם וכל הסלפי בעולם לא יעזרו לכם כי אנחנו יודעים את האמת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

Back to top button