חדשות הארץמבזקים

הנשיא ריבלין לילדי ישראל: גלו אחריות כלפי עצמכם והסובבים אתכם

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בירך היום (שלישי) את ילדי ישראל היוצאים לחופשת הקיץ בצל משבר הקורונה המתמשך: "תלמידות ותלמידי ישראל יקירי, השנה שעברה עלינו גרמה לכולנו להעריך מחדש את היום-יום. אני זוכר איך כשאני הייתי ילד, הייתי מחכה כל השנה לחופשת הקיץ, אבל מיד כשזו הגיעה, געגוע קטן התגנב לי ללב – געגוע לחברים, געגוע לחצר ולכיתה, ואפילו געגוע קטן לשיעורים ולמורות."

עוד אמר הנשיא: "תלמידים יקרים, השנה שעברה עלינו הייתה משונה ביותר, ולפעמים אפילו גם קשה. חגיגות בר מצווה ובת מצווה רבות התקיימו רק בחיק המשפחה, מסיבות סיום נדחו או יתקיימו במתכונת מצומצמת. ונוסף על כך, אף אחד מכם בוודאי לא העלה על דעתו שיסגרו את כיתות הלימוד, ושהמורה תגיע אליו לחדר השינה, דרך מסך המחשב, בכל בוקר. אבל המציאות הפתיעה את כולנו ועלתה על כל דמיון."

הנשיא ריבלין הוסיף: "התקופה הזו, יקירי, קשה גם לנו המבוגרים. לסבא וסבתא קשה הבידוד והריחוק מכם, הנכדים האהובים. לאימא ואבא קשה לעבוד מהבית, וחלקם איבדו את מקום עבודתם. לכולנו קשה לחשוב על חופשת קיץ משונה כזאת שדורשת מאיתנו להישאר סגורים בבתים, ולמעט בפעילויות האהובות של ימי החופשה. אבל הזמנים תובעים מאיתנו, דווקא בימים האלה של חופש, ושחרור, אחריות לא קטנה. אחריות כלפי האחים והאחיות, אחריות על הקשר עם סבא וסבתא, שהרי אתם אלופים בטכנולוגיה, ויכולים ללמד את כולנו איך להשתמש ב"ווטסאפ" וב"זום"."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנשיא הדגיש כי: "ואחריות כלפי עצמכם – אחריות כשאתם חוצים את הכביש, אחריות כשאתם גולשים ברשת, אחריות כשאתם בבריכה, או מבלים בחיק המשפחה. אני בטוח שתמצאו דרכים יצירתיות ובטוחות, ליהנות מימי החופש הגדול – לעשות קצת פעילות גופנית, לקרוא ספר או שניים, ולשמור על קשר עם החברות והחברים. אנחנו סומכים עליכם ואוהבים אתכם ומאחלים לכם חופשה נעימה ובטוחה."

ארכיון. צילום: מארק ניימן, לע"מ

Back to top button