צרכנות

האם דשא סינטטי יתאים לגינה שלכם?

ניסיתם לעשות לא מעט פעולות כדי להפוך את הגינה שלכם לעוד יותר יפה? רוצים ליהנות מתוצאה סופית שכוללת גינה מעוצבת שנעים לשבת בה? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים ותוהים איך נכון יהיה לעשות זאת. אם חשבתם על דשא בגינה טבעי שתחשבו תחילה על דשא חי, אך בפועל, דשא חי דורש השקעה מאוד גדולה. הדשא החי דורש מאתנו לכסח אותו, להשקות וגם לדאוג לו מבחינת מזיקים שונים, ולכן ברור מדוע לא לכל אחד זה יכול להתאים. לעומת זאת, דשא סינטטי הרבה יותר נוח לתפעול ולתחזוקה, כי בפועל אתם לא צריכים לעשות שום דבר אחרי שאתם מתקינים אותו. לא צריך לכסח אותו וכמובן שגם לא צריך להשקות אותו, אז למה לחשוב פעמיים? הדשא הסינטטי לא במקרה נמצא באינספור בתים בישראל ואתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם, אם תתקינו אותו בגינתכם, תצאו מרוצים מאוד מההחלטה הזאת.

כך בוחרים סוג איכותי של דשא סינטטי

עד היום מעולם לא בדקתם לעומת את התחום של דשא סינטטי?
אם כך, כנראה שכלל לא ידעתם שיש סוגים שונים ומגוונים של דשא כזה.

כדאי שתדעו: בעידן המודרני תוכלו לבחור בין לא מעט אופציות של דשא שהוא סינטטי,

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ולכן כדאי לכם לבדוק תחילה נתונים שונים, כמו לדוגמא:

  • האם המחיר נראה לכם נוח?
  • האם מדובר על דשא שנחשב לכמה שיותר איכותי?
  • האם הצבע מוצא חן בעיניכם?
  • האם המגע של הדשא רך ונעים?

ברוב המקרים אנשים בוחרים להתקין דשא סינטטי בביתם לא רוצים להחליף אותו תוך זמן קצר. לכן, אם יש אפשרות לבחור מראש מוצר איכותי שיוכל להחזיק מעמד לאורך שנים, זה כמובן עדיף מאשר לקנות מוצר מאיכות ירודה. אומנם על איכות הרבה פעמים אנחנו נדרשים לשלם קצת יותר, אך מצד שני, לאורך הזמן זה משתלם כי משמעות הדברים היא שתתקינו אצלכם דשא היום ותיהנו ממנו לאורך עשרות שנים.

התקנת הדשא

לבסוף, עוד נתון שאנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון כשאתם חושבים על התקנת הדשא הסינטטי בביתכם, זו השאלה איך תתקינו אותו בפועל. אנחנו חיים בעידן שבו הלמידה העצמאית הפכה לעניין שבשגרה, אך זה לא אומר שכל פעולה מקצועית כדאי לעשות לבד. במקרה של התקנת דשא סינטטי יש משמעות לניסיון ולמקצועיות, כך שאם אתם לא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר, אל תנסו לעשות את זה לבד. לרוב כדאי יהיה לעשות הכנה מסוימת לשטח שעליו רוצים להתקין את הדשא ובנוסף, על מנת שההתקנה תתבצע מהיר, רצוי שהמומחים יבצעו אותה. המחיר של התקנת הדשא לרוב לא יהיה גבוה כך שאם אתם כבר משקיעים וקונים דשא חדש לגינה, למה להתפשר על ההתקנה עצמה? כדאי לעשות עוד היום את כל הבירורים הנדרשים וליהנות מדשא איכותי בגינה כבר מהזמן הקרוב.

Back to top button