מבזקיםמשפטי/פלילי

שוטר מג"ב נשלח ל- 9 חודשי מאסר בשל מעשה מגונה

 בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר היום (שלישי) לפרסם גזר דין בעניינו של שוטר מג"ב שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירה של מעשה מגונה בכוח. על פי כתב האישום, בספטמבר 2018 לאחר בילוי במועדון בדרום הארץ, ביצע הנאשם במתלוננת אותה הכיר מעשה מגונה בכוח באתר בנייה סמוך למועדון. בית המשפט גזר על הנאשם 9 חודשי מאסר מאחורי סורג ובריח ופיצוי כספי למתלוננת בסך 10,000 ₪.
 
בגזר הדין נכתב כי "מעשיו של הנאשם אותם ביצע במתלוננת בכוח הנם חמורים. זכותה של אישה לדרוש את הפסקת המגע המיני בכל שלב של האקט ואף במהלכו. על פי עובדות כתב האישום הרי אכן תחילת המגע המיני עם המתלוננת הייתה בהסכמה. אלא שמשלב מסוים ודי בסמוך לתחילת המגע המיני, המתלוננת הביעה בפני הנאשם באופן מפורש את רצונה כי יחדל ממעשיו. הנאשם התעלם מתחינותיה של המתלוננת והמשיך במעשיו תוך שימוש בכוח אשר גרם למתלוננת לכאב והותיר חבלות בגופה, וזאת עד שהגיע לסיפוק ולא חדל למרות בקשתה".

בנוסף נכתב בגזר הדין כי "האופן בו הותיר הנאשם את המתלוננת כשהיא ערומה בחלק התחתון של גופה באתר בניה מבודד מבטא אף הוא את הזלזול והאופן הנפסד בו נהג כלפי המתלוננת אופן שיש בו כדי לבזותה".
 
עורכת הדין ליאורה נהון מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה אמרה: "גזר הדין מבטא את ההכרה בחומרת העבירות שביצע הנאשם, ומבהיר באופן חד משמעי כי לאישה יש זכות בכל עת לקבוע קווים אדומים. בית המשפט מציין כי מדיניות הענישה בעבירות מין בכלל ובעבירה של מעשה מגונה בכוח בפרט, הינה מדיניות מחמירה המחייבת עונשים שכוללים מאסר בפועל ממש.  במעשיו פגע הנאשם בגופה, בכבודה ובנפשה של המתלוננת, הנאשם לא חדל מלהכאיב למתלוננת עד שהגיע לסיפוקו גם כאשר סירובה של המתלוננת להמשיך במגע המיני היה ברור. נוכח חומרת המעשים והפגיעה במתלוננת קיבל בית המשפט את עמדת מח"ש וגזר על הנאשם עונש מאסר בפועל".

ארכיון. צילום: שירות בתי הסוהר

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button