חדשות הארץמבזקים

התנועה לאיכות השלטון: נגיש תלונה לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו

התנועה לאיכות השלטון הודיעה הערב (שלישי) כי בכוונתה להגיש מחר בבוקר תלונה למשטרת ישראל בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד נתניהו. לטענת התנועה לאיכות השלטון, "נתניהו כדרכו בקודש מסית ומדיח, והפעם אף התיר את דמו של היועמ"ש ד"ר אביחי מנדלבליט. התנועה מחזקת את ידיו של מנדלבליט וקוראת לו שלא ירא ולא ייחת ושימשיך לבצע את תפקידו ביושרה ובהגינות למען ההגנה על שלטון החוק בישראל."

נתניהו אמר הערב כי "מנדלבליט מנסה לבטל את ההכרעה הדמוקרטית של מיליוני אזרחים שבחרו בבנימין נתניהו לראש הממשלה, וכן את החלטתם של 11 שופטי בית המשפט העליון שקבעו שראש הממשלה נתניהו יכול לכהן בתפקידו. ולזה ברוב חוצפתם ״בכירי משרד המשפטים״ קוראים ״דמוקרטיה״ ו״שלטון חוק״. מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה. באופן מדהים ומביש, בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו."

כאמור, הדברים מגיעים בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לדחות את בקשתו של נתניהו לקבל ממקורבו ספנסר פרטרידג' מימון לצורך ההגנה במשפטו בעלות של 10 מיליון ש"ח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

 

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר בתגובה להחלטת היועמ"ש כי "מדובר בבקשה רביעית שהגיעה לעולם לאחר שרה"מ הוליך שולל את וועדת ההיתרים במשך למעלה משנה, סירב להעביר לה מסמכים והצהרת הון, ודיווח כי ייקח 'הלוואה' מפרטרידג', רק כדי לבקש לאחר מכן שתהפוך למענק. נזכיר גם כי פרטרידג' הוא עד תביעה במשפטו של הנאשם נתניהו ומצב עניינים בו עד תביעה הוא בעל חוב ופטרונו של הנאשם הוא מצב הזוי, שלא יעלה על הדעת. אנחנו שמחים כי היועמ"ש נענה לדרישת התנועה לאיכות השלטון שלא לאפשר את ההלוואה והורה על המובן מאליו. אנו קוראים כעת לוועדת ההיתרים להעמיק בחוות הדעת ולדחות את הבקשה".

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

תגובה אחת

  1. שישנו את שמם ל"התנועה לנכות השלטון" מה שהם מנסים לעשות זה לקעקע את השלטון הדמוקראטי בארץ על ידי הפיכת האייאטולה מנדלבליט לקדוש, וזאת למרות שכפי הנראה הסיבה לרדיפתו את ביבי היא רצונו להציל את עצמו מספסל הנאשמים.בגלל שיבוש הליכי חקירה , דבר שהוכח מהקלטות שלו שנאסרו לפרסום באופן מפתיע .התנועה לנכות השלטון אם אתם באמת רוצים איכות , תדרשו לפרסם את קלטות מנדלבליט.

Back to top button