חדשות הארץמבזקים

קמפיין חדשני להעלאת המודעות לתרומת איברים יצא לדרך

פייסבוק ישראל והמרכז הלאומי להשתלות הכריזו היום (רביעי) על קמפיין חדשני בשם "הסיפור ממשיך", שמטרתו להעלות את המודעות לתרומת איברים ובכך לעודד את האוכלוסייה לחתום על כרטיס תורם איברים, כרטיס אדי.

הקמפיין, שיעלה כסטוריז באינסטגרם יביא את סיפוריהם של נילי דרוקר ששון ז"ל, מלכת היופי לשעבר ויחזקאל יאיר חלבלי, שנפטר בתאונת צלילה, לצד סיפוריהם של המושתלים, טירן חמצני מושתל ריאות וגל קורין מושתלת לבלב, שחייהם ניצלו בזכותם. תמונותיהם של נילי דרוקר ששון ז"ל ויחזקאל יאיר חלבלי ז"ל יתויגו עם שמותיהם של טירן חמצני וגל קורין. בלחיצה על התיוג, הגולשים יגיעו לעמוד האינסטגרם של המושתלים ולסטורי דוקומנטרי מרגש שיספר את סיפוריהם.

נכון להיום, בישראל ישנם קרוב למיליון חתומים על כרטיס אדי המהווים כ-15% מהאוכלוסייה הבוגרת. במקביל ישנם כ- 1200 חולים המחכים לתרומת איברים. כל אדם מגיל 17 ומעלה יכול לחתום על כרטיס אדי ללא קשר למצבו הבריאותי. מדינת ישראל היא הראשונה בעולם שמעניקה לחותמים על כרטיס אדי ולקרוביהם עדיפות ברשימת ההמתנה להשתלה, אם יזדקקו חלילה להשתלה בעתיד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אודי אביטל, מנהל קריאטיב פייסבוק ישראל אמר: "קמפיין ׳הסיפור ממשיך׳ בשיתוף משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר וחברת מקסי דיגיטל, עושה שימוש פשוט בפיצ׳ר התיוג על תמונה באופן שממחיש לכל אחת ואחד עד כמה משמעותית תרומת איברים של אדם אחד על חיים של אנשים רבים. הקמפיין מחבר בין אלו שאינם לאלו שחייהם ניצלו בזכותם ומחדד לנו עד כמה פלטפורמה כמו אינסטגרם יכולה לבטא חיבור אמיתי ואותנטי בין אנשים, רעיונות והובלה לשינוי".

ד"ר תמר אשכנזי, מנהלת המרכז הלאומי להשתלות אמרה: "צוות המרכז להשתלות נרגש מהמחווה לקידום ההשתלות בישראל באמצעות קמפיין החתימה על כרטיס אדי. הקמפיין מציג באופן ברור ומוחשי את הקשר בין חתימה על כרטיס אדי לבין הצלת חיים. כולנו תקווה להמשיך ולרתום את החברה הישראלית למשימה החשובה ולהמחיש כי חתימה על כרטיס אדי היא חתימה לחיים".

Back to top button