מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: עישן קנאביס – ותקף בסכין לאחר שהעירו לו על כך

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (חמישי) כתב אישום כנגד בן 34 מקצרין ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בקריית שמונה בגין עבירות של ניסיון ופציעה כשעבריין מזוין, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה סתם.

החקירה החלה ב- 27 ביוני לפנות בוקר עם קבלת הודעה מצעיר בן 20 שדיווח, כי נדקר בגן משחקים במועצה המקומית קצרין על ידי גבר. עם קבלת הדיווח פתחו השוטרים בחקירה לאיתור זהותו של החשוד ולאיסוף הממצאים מזירת האירוע שכללו מצלמות אבטחה וכן קרטון של עוגיות "אוראו" ששם הסליק החשוד את הסכין בטרם עשה בה שימוש. השוטרים פעלו בזריזות לאיתור מסלול בריחתו של החשוד במעשה ולזהותו. תוך שעות ספורות אותר החשוד בבית אמו בקצרין, כאשר בחדרו נתפסו הבגדים שלבש בקרות האירוע. החשוד נעצר, נחקר ובית המשפט האריך מעצרו על פי בקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו היום.

מהחקירה עלה, כי קודם לאירוע הדקירות, שהה החשוד בגן משחקים בקצרין ועישן קנאביס בסמוך לקטינים שנכחו שם. מאחר והריח הפריע לקטינים ביקשו הם מהחשוד להתרחק מהם. מששמע זאת החשוד החל תוקף את אחד הקטינים ואף זורק לעברם אבנים, כך שהקטינים נמלטו מהמקום ואף השאירו שם את חפציהם. בעקבות האירוע התקשר הקטין לאחיו ותיאר לו את שארע. האח בן ה-20 הגיע לגן המשחקים ופגש בחשוד והחשוד איים בפניו כי ישבור את כל האצבעות של אחיו הצעיר. האח הרגיע את החשוד ועזב את המקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על פי כתב האישום, לפנות בוקר התקשר החשוד לאח הגדול ואיים שוב בפגיעה באחיו הצעיר. האח במטרה להרגיע את הרוחות תיאם להיפגש עם החשוד בגן משחקים אחר במועצה. האח בן ה-20 הגיע יחד עם שניים מחבריו לגן משחקים, החל לשוחח עם החשוד כאשר לפתע שלף החשוד סכין מתוך קופסת עוגיות וגרם לפציעתו. האח יחד עם אחד מחבריו הדפו את החשוד עד אשר הסכין הושמטה מידו ונלקחה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות ותפעל בנחישות כנגד אותם עבריינים הפוגעים בביטחונו האישי של הציבור תוך שימוש במגוון אמצעים חקירתיים במטרה לעוצרם ולהביאם לדין"

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button