חדשות הארץמבזקים

נתניהו: אציג תוכנית סיוע כלכלית, הגבלת התקהלויות עד 50 איש

ראש הממשלה אמר הערב (חמישי) בהצהרה לתקשורת כי "הנגיף פה – ובגדול". נתניהו ציין כי הוא רואה חשיבות רבה בפתיחת הכלכלה "אנו מחפשים כל הזמן את נקודת האיזון – כמה שפחות הדבקה, כמה שפחות פגיעה בכלכלה". אני מתכוון להציג תוכנית סיוע כלכלית לחצי השנה הקרונה – אני קורא לה "ערכת קורונה כלכלית". אני עובד על זה שהכסף יגיע ללא בירוקרטיה וללא עיכובים.

אם נקפיד על הכללים אנחנו נתגבר על הנגיף.

"בנוגע לנושא הבריאותי" אמר נתניהו, "היום אנחנו עומדים כמעט על 1,000 נדבקים ביום. הכי קל זה להשאיר את המצב כפי שהוא אבל אם ננהג כך נגיע מהר מאוד לאובדן שליטה, אסור להגיע לשם. בעוד שבוע נגיע למספר שיא של חולים. אנחנו חייבים לשנות כיוון ועכשיו. החלטנו הערב בישיבת ממשלה מיוחדת על הגבלות התכנסות במרחבים הסגורים עד 50 איש ובבתים עד 20 איש. איננו משנים דבר בנוגע למקומות העבודה, התחבורה, התיירות, בתי המלון וכו'… יש התפתחות מעניינת גם בנוגע לחיסון."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

איגוד בעלי האולמות וגני האירועים הגיבו להחלטת הממשלה לצמצם את מספר האורחים ל-50 ואמרו: "אל תטעו- החלטת הממשלה לצמצם את מספר האורחים בחתונות ל-50 משמעותה סגירת הענף. לאחר חודשים של גסיסה הונחה הערב מכת המוות על ענף האירועים, אנו קוראים לממשלת ישראל- סגרת? תפצי. לא עוד תוכניות ארוכות טווח, ולא עוד הבטחות וועדות- אנחנו דורשים כסף בכיסים שיחלץ 150 אלף עובדי התעשייה מאסון."

Back to top button