חדשות הארץמבזקים

חשד לרצח בטייבה: הוארך בשבוע מעצרו של הבעל – צפו בתיעוד

בבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך היום (שישי) בשבעה ימים מעצרו של איימן מסארווה תושב טייבה שעל פי החדש רצח אמש בדקירות את אשתו וופא לעיני בתם הקטנה בת החמש.

המקרה המזעזע אירע אתמול בסביבות השעה 14:30 כאשר צוותי מד"א הוזעקו לטייבה בעקבות דיווח על אישה כבת 40 שנמצאה בביתה מחוסרת הכרה ועם סימני דקירות על גופה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי וביצעו בה פעולת החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותה.

חובש בכיר במד״א מוחמד נאטור, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו אישה בת 40 מחוסרת הכרה בבית עם פציעות בגופה, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה.“

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה גדולים שהוזעקו למקום פתחו בחקירה וצוותי הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה. הבעל החשוד נעצר על ידי השוטרים וכאמור היום הוארך מעצרו.

בתיעוד האירוע ממצלמות האבטחה שהופץ ברשתות החברתיות נראה כי הבעל איימן יחד עם אשתו וופא וביתם בת החמש יוצאים מהרכב ונכנסים אל הבית. כעבור זמן קצר נראה כי החשוד יוצא בריצה כשלגופו מכנסי בוקסר בלבד, הוא נכנס לרכב ונוסע מהמקום. דקות לאחר מכן נראית הילדה הקטנה רצה מחוץ לבית לרחוב במטרה להזעיק עזרה לאמה.

שכנים סיפרו לכלי התקשורת כי בין בני הזוג התגלע סכסוך כספי. לטענתם, "האישה הייתה עובדת והבעל רצה את כספה על מנת לבזבז על שטויות. האישה לא הסכימה לתת לו כסף וכנראה שהוא לא קיבל זאת וקרה מה שקרה. וופא הייתה אישה טובה שכולם אהבו. זה כואב שככה היא סיימה את החיים שלה".

ח"כ סונדוס סאלח אמרה אמש: "שוב דיווחים על גבר אלים שרצח אישה בת 40, מטייבה. עוד רוצח. רצח נוסף. חיים שהיו ואינם. השבוע פניתי לשר אוחנה, לביטחון פנים, שהמשטרה חייבת לזהות נשים שנמצאות בסכנה בתוך הבתים שלהן, לתת להם מענה ותמיכה ולא לחכות לנרצחת הבאה".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן אמרה בתגובה לרצח האישה בטייבה: "עוד רצח של אישה. עוד גבר רוצח. עוד חיים שהיה אפשר להציל אם המדינה הייתה שמה את האלימות כלפי נשים בראש סדר העדיפויות. יותר מדי נשים בישראל חיות בבית שהוא מלכודת מוות. החיים שלנו הפקר."

המשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות האירוע.

איימן מסארווה עם אשתו וופא והילדות. צילום: yomnet.net

4 תגובות

  1. ג'ני היקר לא בקשתי הסבר למילה, אלא התכוונתי להעיר לכתב שהוא לא מבין את פירוש המילה. כי לא יתכן לכתוב אמש בשעה 14:30.

  2. מזעזע מחריד הרצח הוא באמת טבוע בדם של הערבים! מסכנה כואב מאוד על הילדה גם טראומה לכל החיים! לתת לו מאסר עולם אסור שיהיה לו גם קשר עם הילדה! רשע ימח שמו! !

Back to top button