חדשות הארץמבזקים

הנער בן ה-15, בועז אזולאי שטבע למוות סמוך לקדומים מובא למנוחות

בשעה זו (שישי) מובא למנוחות בבית העלמין בקדומים הנער בן ה-15, בועז אזולאי ז"ל שטבע הלילה למוות בבור מים סמוך ליישוב קדומים. בני משפחה, חברים ותושבי היישוב קדומים קיבלו את הבשורה המרה בתדהמה. חבריו סיפרו כי בועז היה המנהיג של החבר'ה. אדם מבריק, חברותי מאוד ונשמה טובה.

ביישוב קדומים קיימו מפגש הכנה עם בני ובנות כיתה י' לפני הלוויה ובערב שבת יתקיימו מעגלי שיח לכל שכבות גיל הנוער. בנוסף, נפתח קו חם לתמיכה רגשית המופעל על ידי השירות הפסיכולוגי בטלפון 09-7778019.

מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר כי משפחתו של בועז ז"ל ביקשה לתרום איברים ולהציל חיים. מאבריו של בועז ז"ל הונצלו קרניות עיניו ויעניקו מאור עיניים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המקרה אירע אמש בשעות הערב כאשר, בסביבות השעה 22:15 התקבל דיווח במוקדי החירום וההצלה על שלושה נערים כבני 15 שנקלעו למצוקה לאחר שנכנסו לבור מים הסמוך ליישוב קדומים, שניים מהם יצאו ועם השלישי נותק הקשר.

צוללי יחידת להב"ה של שירותי הכבאות וההצלה, בשיתוף יל"מ יו"ש (היחידה לחילוצים מיוחדים של שירותי הכבאות וההצלה), צוותי כב"ה ויחל"צ שומרון (יחידת חילוץ של משטרת ישראל) הוקפצו למקום האירוע והחלו בפעולות לאיתור וחילוץ הנער מבוק מים עכורים שעומק של כ-5 מטרים.

לוחמי היחידה המתמחים בחילוצים מורכבים על ציודם המתקדם הכוללים גובה וצלילה נערכו בפרק זמן קצר לירידה לבור ובנוסף נעזרו בעגינות שנבנו מבעוד מועד תוך כדי הגעתם ע"י צוותי יל"מ יו"ש של כב"ה. צולל ראשון איתר את הנער בתוך פחות משתי דקות. הלוחמים משו וחילצו את הנער לצוותי רפואה של 669 שהמתינו על הגדה שנאלצו לקבוע את מותו.

רשף אורון דימרי, קמב"ץ יחידת להבה, כבאות והצלה לישראל סיפר על פעולות החילוץ.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו בנוסף טיפול רפואי לשני הנערים האחרים כבני 15 אשר חולצו בהכרה, מהם אחד במצב בינוני עם פגיעת קור, והשני במצב קל. הם פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

פראמדיקית מד"א קארין מושקוביץ' סיפרה: כשהגענו למקום חילצו אלינו שני נערים כבני 15, הם היו בהכרה, אחד מהם סבל מהיפותרמיה ומצבו בינוני והשני במצב קל. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל חימום חום הגוף וטיפול תרופתי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית החולים. הם סיפרו לנו שהם שהו במים זמן ממושך."

מהרכז הרפואי מאיר נמסר כי שני הנערים מאושפזים במחלקת ילדים להשגחה/טיפול ולא נשקפת סכנה לחייהם. ד"ר אהוד רוזנבלום מנהל מיון ילדים במרכז הרפואי מאיר מספר: "שני הנערים הגיעו אלינו במצב של היפותרמיה, אחד במצב קל והשני בינוני. אחד הנערים אושפז בטיפול נמרץ ילדים והשני במחלקת ילדים".

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
בועז אזולאי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button