חדשות הארץמבזקים

מיכאל בן זיקרי ז"ל: הציל 4 בני משפחה עד שאפסו כוחותיו, טבע ומת

הערב (שישי) הותר לפרסום כי מיכאל בן זיקרי בן 45 מאשדוד הוא הגבר שטבע למוות היום בצהריים לאחר שהצליח להציל מטביעה אישה כבת 40 ואת שלושת ילדיה – נערה בת 14, ילד בן 10 וילדה בת 7 באגם סמוך לזיקים.

המקרה המצער אירע היום מעט לאחר השעה 15:00 כאשר לאגם הסמוך לזיקים הוזעקו צוותי מד"א בעקבות דיווח על ארבעה אנשים שטבעו. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים ברזילי את האם ושלושת ילדיה שניצלו מטביעה כשהם בהכרה מלאה ומצבם מוגדר קל. אזרחים שהיו במקום טענו כי ישנו חשש לאדם נוסף שטבע לאחר שהציל את האם וילדיה ולמקום הוקפצו כוחות חילוץ והצלה של שירותי הכבאות וההצלה ומשטרת ישראל.

פראמדיק מד"א איתן לסרי וחובש רפואת חירום במד"א בן טטרו סיפרו: "כשהגענו לחניון של חוף זיקים הוציאו אלנו באמצעות רכב שטח את הטובעים שחולצו מהאגם ע"י אזרחים כשהם בהכרה וסובלים מקושי קל בנשימה ותשישות. הכנסנו אותם במהירות לאמבולנסים ופינו אותם במצב קל לבית החולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יחידת יל"מ מתחנת כיבוי באר שבר שבע ויחידת להב"ה של שירותי הכבאות, בסיוע צוללנים של משטרת ישראל סרקו בתוך המים העכורים באגם ותוך דקות הצליחו הצוללנים של המשטרה לאתר את מיכאל בן זיקרי כשהוא ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום.

חובש בכיר במד"א צפריר יוסף סיפר: "תוך כדי הטיפול הרפואי בארבעת הטובעים שחולצו מהמים במצב קל אזרחים סיפרו לנו שהגבר שהציל אותם נעדר ולא יצא מהמים. כוחות גדולים של משטרה וכיבוי אש הגיעו למקום ובעזרת סירות וציוד מיוחד הם ערכו סריקות באגם. לצערנו הוא אותר במים כשהוא מחוסר הכרה ולאחר שחולץ אלינו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

מיכאל בן זקרי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה

2 תגובות

  1. גיבור. צלש. מסירות נפש. ביבי תלמד מהי מסירות נפש למען האחר. אחיך עשה זאת ואתה להפך מחסל אותנו ואת חיינו. לא המחלה, אתה זה שגורם לנו למות להתאבד לברוח מפה. רוצה למלוך על ארץ ישימון מלאה נחשים וברקנים. כל הכבוד לרוע!

Back to top button