צרכנות

תכנון פרישה נכון עם קפטן חיסכון

העשורים האחרונים עברו עליכם עם המון כאבי ראש – הקמתם משפחה, עבדתם קשה כדי לפרנס את עצמכם ואת הילדים, בניתם בית וסוג של הקדשתם את כל זמנכם בשביל שתוכלו לחיות בכבוד עם הילדים שלכם. השנים עברו והנה אתם נמצאים לקראת גיל פרישה שיאפשר לכם לחזור ולהנות מהחיים, קצת כמו בגיל 20 ועם הרבה פחות דאגות וכאבי ראש. אולם, רגע לפני שאתם עושים את הצעד ומגישים מכתב פרישה למעסיק שלכם, חשוב שתעשו תכנון פרישה נכון עם קפטן חיסכון. אז מי הוא ומה הוא? בואו נבדוק ביחד ונעשה את זה חכם!

מה זאת אומרת "תכנון פרישה"?

הרבה אנשים חושבים שעם חגיגות יום ההולדת ה-65 או 67 ההכרזה על פרישה היא קלה ובטוחה, אולם כמו כל דבר בחיים – גם מאחורי הפרישה חשוב להציב מערך של חשיבה, תכנון, הסקת מסקנות ובעקבות כל אלו לקבל החלטות. ולמה?

פרישה לא מסתכמת רק בהגשת המסמכים למעסיק שלכם, אלא בעוד כמה וכמה השלכות שיחולו עליכם בתור גימלאים. מיסים, תשלומים, קצבאות, איתור ומשיכה של כספים אבודים, דמי ניהול ועוד הם דברים שצריך לקחת בחשבון מעכשיו, ולכן תכנון פרישה נכון עם קפטן חיסכון הוא הרעיון הטוב ביותר עבורכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תכנון פרישה נכון עם קפטן חיסכון

קפטן חיסכון הוא אתר אינטרנט המציע מגוון שירותים וביניהם גם תכנון פרישה נכון. כדי לעשות תכנון פרישה בצורה הנכונה ביותר שתוכל להניב עבורכם כמה שיותר כספים וחסכונות, כדאי להבין באיזו סיטואציה אתם עומדים. יציאה לגמלאות מתהווה במקביל לדברים נוספים כמו צבירת כספים בקרנות הפנסיה ובחברות הביטוח, אספקת מסמכים למס הכנסה, צבירה של כמות גדולה של ימי מחלה, גביית דמי ניהול, כסף שמושקע בבנק, ביטוח חיים פעיל ועוד. כל אלו צריכים להילקח בחשבון בזמן שאתם מבצעים תכנון פרישה, וקפטן חיסכון הוא הגורם המוסמך שיוכל לעשות זאת עבורכם במקצועיות ובצורה שתשאיר אתכם מורווחים.

מי מרוויח מזה בסופו של דבר?

היציאה שלכם לפנסיה יכולה להשתלם לחברות הביטוח, קרנות הפנסיה שלכם והבנקים בהם קיימים עבורכם חשבונות פעילים הרבה יותר מלכם. ולמה? אם תבצעו את הדברים לא בסדר הנכון ובוודאי שאם תבצעו אותם בצורה הלא נכונה – יש סיכוי שתיפלו כאן ובגדול.

כך, לדוגמה, תכנון מס שגוי עם היציאה שלכם לפנסיה עלול לגרום לכם להפסדים גדולים שיצטברו לעשרות אלפי שקלים, הנתונים שתקבלו מחברות הביטוח ובתי ההשקעות יכולים להיות נתונים חלקיים שיגרמו לכם לא להסתכל על התמונה המלאה של כמה מגיע לכם ומאיפה ועוד. כל אלו יכולים להימנע על ידי התייעצות עם הגורמים המוסמכים של חברת קפטן חיסכון, שילוו אתכם לאורך כל הדרך וייעצו לכם לגבי שיטות הפעולה ודרכי הפעולה שיובילו אתכם אל הפרישה המשתלמת והרווחית ביותר עבורכם. שיהיה המון בהצלחה!

 

Back to top button