מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ ליברמן: יש ישיבות שמצאו בהן מאות חולים מאומתים

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן נשא היום (שני) דברים בפתח ישיבת הסיעה: "צהריים טובים לכולם. היום אנחנו מארחים בישיבת סיעת ישראל ביתנו את אילן זגדון ממסעדת סבא ג'בטו מבאר שבע, וקבוצת מסעדנים שמנהלים מאבק לא פשוט חודשים ארוכים. המשבר הכלכלי שפוקד את המדינה פוגע קודם כל בצעירים. כשמדברים על ענף המסעדות צריך להבין שמי שמועסק שם הם קודם כל הצעירים. אותם חבר'ה לפני צבא, אחרי צבא, סטודנטים, שעובדים קשה על מנת לממן את הלימודים או לממן את הטיול – הם הנפגעים הראשונים. לכן אני הייתי מצפה פה לרגישות מצד הממשלה."

עוד אמר חבר הכנסת ליברמן: "אני גם לא מבין את כל ההכללות, מחליטים בבת אחת להגביל מספר הסועדים בכל המסעדות לבין 50-20. יש מסעדה של 20 מטר, יש מסעדה של 400 מטר. זה לא יכול להיות מספר אבסולוטי אחד לכל המסעדות. למה אי אפשר להקל? אני מסתכל על ניו יורק. נתנו לכל המסעדות להוציא שולחנות למדרכות מסביב, למקומות חניה מסביב. למה אי אפשר להקל על המסעדנים ולהוריד להם ארנונה בחודשים הקרובים. ענף המסעדות מחזיק את הכמות, אולי הגדולה ביותר, של צעירים. פגיעה במסעדות זה קודם כל פגיעה באותם חבר'ה לפני ואחרי צבא וסטודנטים."

ישיבת סיעת ישראל ביתנו (ללא קרדיט)

יושב ראש ישראל ביתנו הוסיף: "זה מאוד צורם במיוחד על רקע כל מה שקורה עם הישיבות. שמענו אתמול בערב איומים מצד משה גפני שהמפלגות החרדיות יפרשו מהקואליציה במידה ותהיה הצעה לסגור את הישיבות. יש ישיבות שמצאו בהן מאות חולים מאומתים וזה שמשרד הבריאות הוציא היום את סעיף הישיבות מסדר היום של ישיבת קבינט הקורונה, זאת הוכחה שפשוט מקריבים את כלל הציבור על מזבח לחצים קואליציוניים או אינטרסים קואליציוניים. זה דבר פשוט בלתי סביר ובלתי נסבל ואנחנו נלחם בזה. אני אומר עוד פעם לכל המסעדנים שנמצאים כאן, תתחילו להתארגן, אנחנו מוכנים להצטרף, אנחנו מוכנים להוביל. אי אפשר להמשיך בצורה שקטה, אי אפשר להמשיך בצורה ג'נטלמנית. על רקע כל מה שקורה, כל מה ששומעים היום הגיע הזמן לפעול בצורה הרבה יותר מוחשית, הרבה יותר אגרסיבית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ישיבת סיעת ישראל ביתנו (ללא קרדיט)

Back to top button