חדשות הארץמבזקים

המשטרה על מעצר האדמור בקניון בירושלים: מדובר בעוד פרובוקציה פסולה

בשעות האחרונות הופץ ברשתות החברתיות סרטון של שוטרים שמעכבים את האדמור מברדיטשוב בגין אי עטיית מסיכה בקניון בירושלים. לטענת המשטרה הסרטון המופץ חלקי ומדובר בחשוד שעורר פרובוקציה במכוון. המשטרה פרסמה סרטון שמציג את ההתנהלות בין האדמור לשוטרים מהתחלת המפגש ביניהם.

ממשטרת ישראל נמסר: "כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף, מדובר בעוד פרובוקציה פסולה נגד המשטרה והשוטרים הפועלים למען בריאות הציבור. במהלך פעילות אכיפה של השוטרים בקניון רמות, ניגש אליהם אדם כשהוא מוריד מפניו את המסיכה בקרבת אנשים באופן מכוון ומתריס על מנת לעורר פרובוקציה ודורש מהם לרשום נגדו דו״ח."

עוד ציינו במשטרה כי "השוטרים ביקשו מהחשוד לעטות מסיכה ללא הועיל. לאחר שהמשיך בסירובו לעטות מסיכה ועמד על דרישתו לרשום נגדו דו״ח, הם עיכבו אותו לצורך אכיפה. כשביקשו ממנו להזדהות מספר פעמים, הוא סירב, ובהמשך סירב גם לעיכוב לצורך זיהוי. השוטרים נאלצו לעוצרו ומשהתנגד למעצר נאזק. לאחר שזוהה והושגה תכלית המעצר, הוחלט להסתפק ברישום הדו״ח בגין אי עטיית המסיכה והוא שוחרר לדרכו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. די עם המשחקים שמים מסיכה ונגמר הסיפור מה אנחנו בגן ילדים
    מה לא רואים תוצאות מאז השיחרור מהסגר דואגים שלא הידבקוולא ידביקו אחרים זה לטובת הציבור באופן כללי

  2. לעזאזל, את הבן שלי בן ה-15 לא הזהירו ולא ביקשו שיעטה את המסכה ולמרות שהיה בשטח פתוח לגמרי קנסו אותו ב-200₪. מדיניות של איפא ואיפא.

Back to top button