בידורמבזקים

השחקן ליאור כלפון פונה לבית חולים עקב סיבוכי קורונה

השחקן ליאור כלפון פונה הערב (שני) לבית החולים הלל יפה בחדרה בעקבות החמרה במצבו זאת לאחר שחלה בשבוע שעבר בקורונה. בבדיקות שערכו לו במחלקת הקורונה בבית החולים נמצא כי הוא יש לו חום, שיעול והוא סובל מדלקת ריאות.

ביום רביעי האחרון עם היוודע שחלה בקורונה כתב כלפון: "לכל מכריי וחבריי היקרים והאהובים, לצערי ולהפתעתי אני מודיע כי חליתי בקורונה (לא מאמין שאני אומר את זה בכלל) ולכן כל מי שבא במגע עימי בשבועיים האחרונים בתנאי שהמגע עימי היה של יותר מ – 15 דקות ו/או פחות מ- 2 מטר (כן, גם חיבוק קצר נחשב) עליו להכנס בהקדם לבידוד בחדר נפרד מבני המשפחה. ולא, לצערי זו לא בדיחה בכלל..אין כאן פאנץ' שמסתתר מלבד הפאנץ' בחזה שקיבלתי כשתוצאות הבדיקות הגיעו חיוביות.."

"לאלו מכם שפגשתי בשבועיים האחרונים ולטובת בני המשפחה המבוגרים שלכם אני ממליץ מאוד ליצור איתי קשר להמשך הנחיות ממשרד הבריאות. ממש מתנצל על אי הנוחות ובתקווה שכולנו נהיה בריאים. שימו מסיכות בבקשה ואל תזלזלו.. ולמי שדואג לשלומי, הייתי בגיהינום וחזרתי.. אני מרגיש יותר טוב תודה לאל ונמצא בבידוד בחדרי. תחזיקו אצבעות ותשלחו אליי אנרגיה חיובית חברים שלי. אוהב אתכם!!" כתב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ליאור כלפון. צילום: מתוך אינסטגרם

Back to top button