מבזקיםפוליטי / מדיני

ליברמן: נעשה הכל כדי להוריד את הממשלה – אין לה זכות קיום

סיעת ישראל ביתנו קיימה היום (שלישי) ישיבה יחד עם אנשי עולם התרבות ועובדי הבמה בתיאטרון תמונע. יו"ר המפלגה, ח"כ אביגדור ליברמן הבטיח כי הוא וחברי מפלגתו יעשו כל שביכולתם כדי למנוע מהממשלה הנוכחית להמשיך בכהונתה.

"כבני אדם אנחנו שונים מייצורים אחרים, קודם כל בגלל שאנחנו צרכני תרבות. כל הייצורים זקוקים למזון ולשתייה, ורק בני אדם צורכים גם תרבות" פתח ליברמן את דבריו והדגיש כי "תרבות היא חלק חשוב מאוד מעם ישראל".

ליברמן ציין כי "גם בתנאים הכי קשים עם ישראל מעולם לא ויתר על התרבות והרוחניות. מבחינתנו זה חלק אינטגרלי מתפיסת העולם שלנו. לצמרת הפוליטית, שמבחינתה תרבות היא בשוליים, אין זכות קיום. בכל החלטה חייבים להיות היגיון ומידה בסיסית של צדק. לא יכול להיות שיושבים כאן אנשים ששילמו כל חייהם ביטוח לאומי ומס הכנסה וכשהם נקלעים לצרה לא מקבלים בחזרה כלום. ולהפך, אנשים שמעולם לא שילמו ביטוח לאומי ומס הכנסה מקבלים כסף כל חודש כמו שעון שוויצרי ורק בשנה האחרונה קיבלו תוספות מפליגות. מהו ההיגיון בכך שבריכות נסגרו, ומקוואות נשארות פתוחות? ומה ההיגיון בהגבלה של 20 סועדים במסעדות בגודל של 20 מטרים ושל 400 מטרים." אמר בזעם יו"ר המפלגה והבהיר, "לכן, אנחנו נעשה הכל כדי להוריד את הממשלה הזאת. פשוט כי אין לה זכות קיום. היא לא מתפקדת במשבר. הכל טלאי על טלאי. אין תפיסה, אין היגיון. אני קורא לכל האנשים, בעלי שכל ישר היגיון, וחוש הצדק לא להתייאש, להמשיך ולפעול. חייבים למחות, חייבים לדבר, כל אחד במשבצת שלו. אני בטוח שבמאמץ משותף נוכל לשנות את המצב ואת העולם. חייבים לייצר מציאות הרבה יותר טובה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר הצרף אף הוא לביקורת שהשמיע ליברמן כנד הממשלה והדגיש כי "המשבר הכי גדול בקורונה הוא המשבר הניהולי. גם כעת, בחודש החמישי של המשבר, אין תכנית מסודרת, אין תרחיש ייחוס ואין מתווה סיוע ופיצויים לנפגעים. ככה לא מנהלים משבר, ככה מרסקים את הכלכלה ואת עולם התרבות. השחקנים, אנשי הסאונד והתאורה, עובדי הבמה והמפיקים נותרו לדמם לבדם בשטח. יש כאן ממשלה מנותקת ואנחנו מחוייבים להמשיך ולפעול למתן סיוע כלכלי לעצמאים ולעולם התרבות."

ישיבה יחד עם אנשי עולם התרבות ועובדי הבמה בתיאטרון תמונע
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)
(ללא קרדיט)

תגובה אחת

Back to top button