מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב הצפון מואשם בשוד אלים של חנות מכולת

פרקליטות מחוז חיפה הגישה היום (חמישי) כתב אישום צעיר בן 22 בחשד שביצע שוד במכולת בכפר שעב. כמו כן, הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט המחוזי בחיפה.

החקירה החלה עם קבלת ההודעה במוקד 100 של המשטרה ב- 19 ביוני אודות שוד שבוצע במכולת בכפר שעב בשעות הערב המאוחרות ובמסגרתו נדקר באורח קל בעל העסק. עם קבלת ההודעה הוזעקו כוחות משטרה לזירה, אשר הבחינו בבעל העסק כאשר ברגלו חתך שלדבריו בוצע על ידי החשוד במהלך השוד. השוטרים החלו לגבות עדויות, לאסוף ממצאים, שכללו מצלמות אבטחה ופתחו בחקירה.

מהחקירה עלה, כי קודם לאירוע הבחינו עדים בחשוד נוסע בפנים גלויות ברכב, כאשר לוחית הזיהוי שלו מכוסה בשקית ניילון שחורה ולאחר השוד הבחינו באותו רכב נמלט מזירת האירוע, כאשר השקית עדיין מכסה את לוחית הזיהוי. עוד עלה מהחקירה, כי החשוד נכנס למכולת כאשר הוא רעול פנים ומצויד בסכין. החשוד צעק לבעל העסק שיוציא את הכסף, משלא מיהר בעל העסק לעסוק כן, דקר הוא את בעל העסק ברגלו וגרם לפציעתו הקלה. בעל העסק פתח את הקופה הרושמת, החשוד לקח את כל השטרות ועוד שטר של 100 ש"ח שהיה על הדלפק ונמלט מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תוך שעות ספורות מפתיחת החקירה ולאחר ביצוע מספר פעולות חקירה, נעצר החשוד ונחקר. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד להגשת כתב האישום היום בבית משפט המחוזי בחיפה. כתב אישום זה מצטרף לעוד 14 מקרי שוד שפוענחו לאחר חקירות מאומצות ויסודיות מתחילת השנה באזור הגליל.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל פועלת בנחישות תוך שימוש באמצעי חקירה מגוונים לאיתורם ולמעצרם של אותם עבריינים הפוגעים בביטחון התושבים במטרה להביאם לדין ובמטרה למנוע את הנזקים הכלכליים והנפשיים שאותם עבריינים יוצרים."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button