מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב חורה מואשם בניסיון חטיפה של עורך דין והצתת רכבו

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד תושב חורה בגין נסיון חטיפה של עורך דין והצתת רכבו.

על פי עובדות כתב האישום, בין הנאשם מוסעב אלנבארי, בן 31, למתלונן קיימת הכרות מוקדמת על רקע פעילותו של המתלונן כסנגור בתחום הפלילי. ב- 17 ביוני התקשר הנאשם למתלונן וטען כי יש ברשותו כספים ומסמכים המיועדים לטיפול בתיק של קרוב משפחה והשניים סיכמו להיפגש בתחנת דלק "תפוז" סמוך לנתיבות .

הנאשם הגיע למקום יחד עם אדם אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה, נכנס למושב האחורי ברכבו של המתלונן, כשהוא מצויד בחפץ דמוי אקדח ובמברג וכאשר המתלונן שאל לשלומו, כיוון הנאשם את האקדח לעברו והורה לו לנסוע. המתלונן שאל את הנאשם לפשר מעשיו, אך הנאשם איים עליו באמרו "סע אני אומר לך, לפני שאני יורה עליך" ובהמשך שלף מברג והניף אותו לעבר המתלונן.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה, המתלונן יצא במהירות מהרכב והחל לרוץ לעבר תחנת הדלק, כשהוא משאיר את המפתח של הרכב, את הטלפון הנייד שלו וכן תיקים פליליים שונים בתוך הרכב המונע. מיד לאחר מכן, הנאשם התיישב במושב הנהג, החל לנסוע בו במהירות לעבר תחנת הדלק ובכוון ריצתו של המתלונן. המתלונן אשר חשש שהנאשם מתכוון לדרוס אותו, המשיך לרוץ לעבר תחנת הדלק ובהמשך ניגש אל עובד של תחנת הדלק וביקש להזעיק עזרה. הנאשם נמלט עם רכבו של המתלונן, הגיע ליער סנסנה, שם הנאשם או מי מטעמו הצית את הרכב, אשר נשרף כליל.

התיק נחקר בתחנת נתיבות.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון חטיפה, הצתה, גניבת רכב והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button