צרכנות

מיטה מתכווננת טובה לי ולבריאות שלי? הכל על מיטות מתכווננות!

מיטה בחדר שינה בין אם מתכווננת או לא, היא המקום המרכזי בו כולנו נמצאים בחלק נכבד מהחיים שלנו בשינת הלילה, הצהריים ובמנוחה שגרתית בזמן צפייה בטלוויזיה, שימוש בנייד או קריאה בעיתון והספר – כל אלו מצריכים מאיתנו להשקיע במיטה הטובה ביותר עבור הגב שלנו.

מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם מותאמת במיוחד לגב משתמשי השינה, למקסום יתרונות הבריאות.

השקעה על מיטה זוגית בריאותית היא השקעה באיכות החיים שלכם
הזמן בו אתם נמצאים במיטה שלכם יפתיע כל אחד מכם, האנשים העסוקים ביותר ימצאו את עצמם לפחות שליש מחייהם במיטה הזוגית שלהם, חלק גדול מאוכלוסיית העולם ימצא את עצמו אף יותר זמן שוכב או יושב על המיטה בשעות שונות ביום.
מבלי ששמתם לב המיטה הזוגית בחדר השינה שלכם הפכה עם השנים מרכז החיים שלכם: משמשת לשינת הלילה והיום, קריאת ספר או עיתון, שימוש בנייד, אמצעי אחסון מרכזי באמצעות ארגז מצעים רחב במיטה זוגית ועוד.
אם המיטה הזוגית היא מרכז הבית ופעמים רבות מרכז החיים שלכם, בחירה במיטה זוגית איכותית היא בחירה באיכות חיים ברמה גבוהה, איכות שינה חסרת פשרות ובבריאות עצמית לכל משתמשי השינה.
מיטה זוגית מתכווננת מבית סוויס סיסטם מגיעה במגוון אפשרויות מתקדמות, כדי להתאים לעצמכם את המיטה הזוגית הטובה ביותר עבורכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מיטה זוגית מתכוננת בעלת יתרונות בריאות בולטים
מיטה זוגית מתכווננת של סוויס סיסטם תוכננה כך שתוכלו לאפשר את מקסימום ההתאמה לחלקים שונים בגוף שלכם, באמצעות מנגנון נפרד לכל מזרון, המאפשר התאמה של אזורי הראש והצוואר, הגב והרגליים.
מיטה זוגית מתכווננת מסייעת לכם במספר רב של יתרונות בריאותיים: משפרת את איכות השינה ומעלה את אחוז הערנות לאחר שינת לילה, מקלה בנפחיות ברגליים, מסייעת להאצת מחזור הדם בגוף, מקלה על הנשימה בזמן השינה באמצעות שינוי זווית המזרון בחלק העליון של הגוף, מפחיתה נחירות באמצעות התאמת המזרון לצורה הרצויה, מאפשרת להתאים את מזרון השינה בזמן הריון, מקלה לאחר הלידה ומקלה בכאבי אורטופדיים ומסייעת בתהליך החלמה אחרי ניתוחים שונים.

מלבד יתרונות בריאותיים, לסוויס סיסטם חשוב שהמיטה הזוגית המתכווננת שלכם תהיה בעלת יתרונות נוחות ואיכות חיים – אם רכשתם מיטה מתכווננת של סוויס סיסטם, לא יהיה לכם צורך יותר בערימת כריות או כל עזר אחר לצפייה בטלוויזיה או עזרים שונים לקריאה.
כל מה שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ על הכפתור בשלט ולהרים את החלק העליון של המיטה, אם בן או בת הזוג שלכם רוצים לישון בזמן שאתם עסוקים בדברים אחרים, המנגנון החשמלי הנפרד מאפשר לצד אחד להתאים את המזרון בצורות שונות בעוד שהצד השני מתאים את המזרון בהתאם לנוחות שלו.

לא רק מנגנון מתקדם: מזרון בריאותי במיטה חשמלית
מלבד המנגנון החשמלי המתקדם של המיטה המתכווננת, מזרוני השינה של סוויס סיסטם אינם מתמקדים במזרון רך או קשה אלא דווקא במזרון מותאם.
חלק מאיכות השינה ואפשרות ההתאמה לקימורי הגוף והצרכים האישיים של כל אחת ואחת מאיתנו, איכות מזרון השינה חשובה לא פחות מהמנגנון החשמלי המתקדם.
המזרונים האיכותיים של סוויס סיסטם עשויים מויסקו או לטקס, מזרון הלטקס מותאם במיוחד למשתמשי שינה בעלי בעיות אורטופדיות (לדוגמה: עקמת), מזרון הלטקס קשיח בדיוק במידה הנכונה לאנטומיה של הגוף שלכם.
מזרון ויסקו הוא מזרון בטכנולוגיה מתקדמת, המזרון רגיש לטמפרטורה וכך מאפשר התאמה אל מבנה הגוף שלכם בהתאם לחוף הגוף, באמצעות פיזור וספיגת לחצים של הגוף והפחתת תזוזה בלילה מזרון הויסקו יאפשר לכם שינה איכותית, מותאמת ובריאה.

מחיר מיטה זוגית מתכווננת
כפי שכבר הבנתם מיטה חשמלית מתכוננת כמרכז הבית והחיים שלכם ומזרון איכותי, מתאימים את עצמם אליכם ובעלי יתרונות בריאותיים רבים – המסקנה פשוטה, ברכישת מיטה זוגית איכותית חדשה לא מתפשרים ומשקיעים במיטה כהשקעת לשנים ארוכות, שקטות ונוחות.
מיטה זוגית אורטופדית היא מיטה חשמלית מושקעת: מגנון מתקדם נפרד לכל משתמש/ת שינה, מזרון איכותי, עמידה בכל התקנים הנדרשים, ארגז מצעים רחב ועיצוב במגוון גדול.
כל הפרמטרים היוצרים מיטה איכותית מתקדמת מציגים רמה איכותית בהרבה ממיטה פשוטה רגילה, עקב ההשקעה הרבה מיטה זוגית מתכווננת לרוב תהיה יקרה יותר.
תוכלו לברר עם מוקד השירות של סוויס סיסטם אודות מחירי מיטות זוגיות מתכווננת ואף לשאול על אפשרות מיטות זוגיות מתכווננות עודפים.

Back to top button