מבזקיםמשפטי/פלילי

7 תושבי טייבה נעצרו בחשד להחזקת כלי נשק וסחר באמצעי לחימה

המשטרה הודיעה היום (ראשון) כי סיימה את חקירתה באירוע אלימות במסגרת סכסוך בין משפחות בעיר טייבה, במסגרתו הצטיידו מספר בני משפחה בכלי נשק. ב- 30 באפריל הגיעה ניידת משטרה בסמוך לבית של אחד החשודים ובחיפוש שנעשה במקום נתפס אקדח מסוג "גלוק" כשהוא עטוף בשקית.

חקירת המשטרה העלתה כי האב, שני בניו, בן הדוד וחבר הצטיידו ב-3 כלי נשק, שאחד מהם הוא אקדח מסוג "גלוק" שנתפס בחיפוש. תיעוד ממצלמות האבטחה העלה כי עם הגעת רכב סמוך לביתו של אחד החשודים, יצא בן הדוד מהבית ורץ למבנה סמוך, שם הסליקו החשודים אקדח כסוף. במקביל ועקב סברת החשודים כי הגעת הרכב הינה חלק מהסכסוך האלים בין המשפחות, החשודים החלו בהיערכות למתן תגובה מצידם, שכללה שיחות טלפון ביניהם, הצטיידות בכלי נשק שונים והתכנסות בבית, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.

עוד העלתה חקירת המשטרה כי אחד האחים החשודים גם ניסה לסחור באמצעי לחימה במספר רב של הזדמנויות יחד עם חשודים נוספים. במסגרת הסחר, התכתבו החשודים בהודעות טקסט ושליחת תמונות הנשקים שהוצעו למכירה. בין היתר, סימס החשוד לחשוד אחר: "שמישהו ייקח עוד היום משהו אש".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חוקרי המשטרה סיימו את מלאכת איסוף הראיות נגד שבעה חשודים בגילאי 18 עד 47, כולם מטייבה כאשר 3 מהם היו קטינים בזמן האירועים והיום בגרו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ובשבוע שעבר (חמישי) הוגש נגדם כתב אישום המכיל ארבעה אישומים בעבירות של החזקת נשק ותחמושת שלא כדין, נשיאת נשק ותחמושת שלא כדין, ניסיון סחר בנשק ועסקאות אחרות בנשק, ניסיון רכישת נשק, החזקת נשק ותחמושת. בנוסף, הוגשה נגד החשודים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

Back to top button