מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הבריאות: הסגרים הם כורח המציאות

שר הבריאות יולי אדלשטיין נפגש היום (ראשון) עם ראש העיר ירושלים משה ליאון כדי לקיים הערכת מצב. על רקע החלטת הממשלה על ביצוע סגר במספר שכונות ברחבי הארץ.

בעקבות החלטת צוות השרים לאזורים מוגבלים, החל מיום שישי בצהריים הטילה המשטרה סגר על מספר שכונות בירושלים בהן – רוממה, קריית צאנז ובעלז וקריית מטרסדורף. בעקבות מצב זה החליט שר הבריאות לרדת לשטח ולבדוק בכל אחת מהערים בהן הוטל סגר את מצב התושבים ואת דרכי הטיפול בהם. לאחר הסיור בירושלים יבקר השר גם בבית"ר עלית, בבית שמש, בקריית מלאכי, ברמלה ובלוד

את הסיור שלו החל השר אדלשטיין בירושלים, שם נפגש עם ראש העיר ליאון. השניים נפגשו בחמ"ל הייעודי בעיריית ירושלים, שהופעל מחדש בהוראת ראש העיר. השניים דנו במצב הנוכחי ובדרכי הסיוע שמעניקה העירייה לתושבים הנמצאים בשכונות עליהן הוטל סגר. השר אדלשטיין וראש העיר ירושלים הדגישו את החשיבות שבסיוע לאותם תושבים ובפינוי החולים אל בתי מלון מחוץ לשכונות הללו, במטרה להציל חיים ולמנוע את המשך ההדבקה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר: "משרד הבריאות עשה את המקסימום כדי להימנע מסגרים. לצערנו התפשטות הקורונה אילצה אותנו לבצע סגרים נקודתיים במספר שכונות בירושלים, בבית"ר, ברמלה, בלוד, בבית שמש ובקריית מלאכי. איננו מקלים ראש בקשיים שהסגר יוצר. ועם זאת קיים צורך לקטוע במהירות את שרשרת ההדבקה ולהימנע מסגר כולל יותר".

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון אמר: "המטרה המרכזית שלנו היא לעצור בנחישות את שרשרת ההדבקה, לבודד את הנדבקים ולפגוע כמה שפחות בשגרת חייהם של התושבים שאינם חולים. אני נמצא בקשר הדוק עם כלל משרדי הממשלה בנושא, בהם גם משרד הבריאות, במטרה לפעול במהירות כדי לשפר את המצב. אני קורא לכלל הציבור להקפיד באדיקות על הנחיות משרד הבריאות, מדובר בהנחיות מצילות חיים".

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button