חדשות הארץמבזקים

מפגינים פונו ממאהל המחאה מול בית ראש הממשלה

כ=30 מפגינים פונו הבוקר (שני) על ידי פקחי עיריית ירושלים וכוחות משטרה ממאהל המחאה שהוקם סמוך לבית ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים. לטענת המפגינים, הם פונו בכוחניות על ידי הכוחות וכמה מהם נפצעו באורח קל וקיבלו סיוע רפואי ראשוני בידי צוותי מד"א.

מטעם עיריית ירושלים נמסר: "לאחר פינוי המאחז ברחוב בלפור אמש, שבו המפגינים והקימו אותו מחדש. לכן הבוקר, שוב, פונה משם הציוד שהוצב ללא היתר ופגע בסדר הציבורי, על ידי אגף האכיפה של עיריית ירושלים ומשטרת ישראל. יצוין כי כל טענה בדבר שימוש באלימות על ידי אנשי אגף האכיפה כנגד המפגינים, ופגיעה באדם, נבחנה ונמצאה שקרית ומשוללת כל יסוד".

חבר הכנסת משה (בוגי) יעלון הגיב לתקרית בחשבון הטוויטר: ""השר לבטחון נתניהו שיסה שוב הבוקר את שוטרי ירושלים ופקחיה כנגד גיבורי מחאת בלפור. בכוח, באלימות, בהפחדה, מבלי להציג צו כחוק, ובהשתוללות שגרמה לפציעת אזרחים ולהרס ציוד, מנסה נתניהו לדכא את המחאה ולבצר את הדיקטטורה. זה לא יעזור לו!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מטעם התנועה לאיכות השלטון נמסר: "התנהלות משטרת ישראל ופקחי עיריית ירושלים אלימה, בוטה ומיותרת. משה ליאון, דורון ידיד ומוטי כהן, עליכם לזכור שתפקידכם הוא לשרת את האזרחים ולאפשר מחאה לגיטימית, ולא את משפחתו של הנאשם בפלילים. התנועה מעודדת את חבריה להשתתף במחאות לשמירה על איכות השלטון וטוהר המידות. יושב ראש התנועה, ד"ר עורך הדין אליעד שרגא, התקשר הבוקר לאמיר השכל על מנת להציע לו סיוע משפטי ככל שיידרש."

צילום: ללא קרדיט

Back to top button