צרכנות

סוגי הקלנועיות הפופלאריות ביותר לגיל השלישי

ענף הקלנועיות הולך ומשתבח עם השנים, הטכנולוגיות משוכללות יותר ויש כיום אפשרויות מגוונות שניתן להציע לבני הגיל השלישי ולנכים בתחום זה. הדגש כיום בענף זה הוא על נוחות המשתמש והרחבת האפשרויות המאפשרות עצמאות מרובה. במאמר זה נציג לכם מספר סוגים פופלאריים במיוחד של קלנועיות מומלצות כיום. כל הקלנעויות המוצגות במאמר זה נמצאות גם באתר שלנו של גלגל יציב בכתובת: https://www.galgalyatziv.co.il/

קלנועית יחיד? קלנועית זוגות? התאימו את סוג הקלנועית לצורך שלכם

בענף הקלנועיות יש מספר דגמים פופלאריים והם מסווגים לשניים עיקריים: דגמים המתאימים לנסיעה של יחיד ודגמים המתאימים לנסיעה זוגית. לכל אחת מן האפשרויות יש את היתרונות שלה. אנו נציג מספר דגמים פופלאריים משתי הקטגוריות הללו.

קלנועית Mobie, הקלנועית המתקפלת

הצעקה האחרונה בעולם הקלנועיות היא קלנועית Mobie. קלנועית לנסיעה של יחיד שהיחודיות שלה בכך שהיא מתקפלת בקלות לגודל של מזוודה, נוחה מאוד לתפעול, ניתן לעלות איתה למטוס ולהכניס אותה בקלות לרכב. כמו כן, ניתן להוסיף לה פיקוד שבת עבור משתמשים דתיים, מזוודת ניוד, סל מתקפל, מתקן לכוס שתיה וטלפון נייד. מדובר על קלנועית שהמטרה שלה לתת כמה שיותר נוחות למשתמש. מעבר למפרט הטכני המפואר, היא מותאמת לנסיעה ברחוב וגם במקומות סגורים כמו קניונים. עם קלנועית מהסוג הזה בני הגיל השלישי ונכים יכולים לטייל בחו"ל ללא חשש. 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

קלנועית יחיד L-42 

עוד קלנועית יחיד פופלארית מאוד היא מהדגם L-42. הדגש בקלנועית זו היא על הנדסת האנוש הגבוהה. ניתנת לנסיעה ברחוב לצורך סידורים, בעלת גגון ומגן רוח קדמי. משלבת סל אחורי לצורך קניות. קלנועית זו מותאמת לבני הגיל השלישי ונכים אשר מעוניינים לעשות סידורים באופן עצמאי באזור מגוריהם, כמו כן, מתאימה מאוד לבני הגיל השלישי אשר שוהים בדיור מוגן ומעוניינים להגיע לפעילויות השונות בדיור בו הם גרים. 

קלנועית מיני KEPPLER KPL001

מדובר על קלנועית מיני לאדם יחיד שמה שמייחד אותה זו האפשרות לפרק את כל החלקים שלה. מעבר לכך יש ליתרונות נוספים, המושב שלה אורטופדי ומתכוונן והיא נוחה מאוד לנסיעה. 

משלוחית

המשלוחית היא קלנועית זוגית שהמאפיין הייחודי שלה הוא תא המטען הגדול אשר יכול להכיל אפילו ארגזים מסודרים אחד על השני עד 200 קג'. היא בעלת שני מושבים נפרדים זה מזה, הגה מתכוונן, סל קדמי וגגון איכותי. מותאמת לנסיעה ברחוב. מתאימה מאוד לבני הגיל השלישי אשר נעזרים במטפל\ת ונוסעים איתם לסידורים או לזוגות. 

קלנועית L-46 

קלנועית זוגית אמינה מאוד, משלבת ספסל ארגונומי לשניים, המצברים שלה חזקים מאוד ולכן אפשר להשתמש בה לטווח ארוך, היא יציבה ומאפשרת לשים מטען גם מקדימה וגם מאחור. לקלנועית זו יש גגון ומגן רוח קדמי. מומלצת מאוד למי שזקוק לקלנועית אמינה וטובה לאורך זמן. 

Back to top button