חדשות הארץמבזקים

פעוט במצב קריטי לאחר ששהה זמן ממושך בתוך רכב בירושלים

פעוט כבן שנתיים הובא לפני זמן קצר (רביעי) למרפאה בירושלים כשהוא מחוסר הכרה לאחר ששהה זמן ממושך ברכב סגור. חובשים ופראמדיקים של מד״א יחד עם צוות המרפאה וחובשי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים במצב קריטי.

חובשי רפואת חירום במד"א חסן סרור ואוהביה שרעבי, סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לצוות המרפאה שהעניק טיפול רפואי מציל חיים לפעוט שהיה מחוסר הכרה וחם למגע. המשכנו את הטיפול הרפואי מציל החיים שכלל נוזלים וקירור. העברנו את הפעוט לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבו יציב."

רמזי בטאש חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בילד כבן שנתיים שלדברי בני משפחתו הוא שהה ברכב זמן ממושך ובעקבות כך איבד את הכרתו. בסיוע צוות קופת החולים ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך כדי סיוע נשימתי במצב קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים וקוראים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. כמו כן מומלץ לפקוח עין ברכבים חונים בפרט בימי הקיץ החמים לבדוק באם לא נשכחו בהם ילדים או פעוטות.

חוקרי משטרה בוחנים את נסיבות האירוע.

אילוסטרציה. צילום: stocksnap

Back to top button