מבזקיםצרכנות

חנויות הנוחות נמצאות כאן כדי להישאר

את חנויות הנוחות ניתן למצוא כמעט בכל צומת דרכים ובעיקר בתחנות דלק. הן התחילו לצוץ בשנים האחרונות, וכשמן המעיד עליהן הן מנגישות לנו מוצרי נוחות שונים. כתבה זו תציג את הקונספט של חנויות הנוחות, למה הוא כל כך מתאים לנו, מה היתרונות, ומה עתידן של חנויות הנוחות  בישראל.

 

עוצרים לתדלק?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תחנות הדלק כבר מזמן לא מייצגות רק עצירה לצורכי תדלוק או קפיצה לשירותים. כיום, ניתן לתדלק לא רק את הרכב אלא גם את הגוף, הודות למוצרים הרבים שמציעות לנו חנויות הנוחות. בשנים האחרונות הפיזור הגיאוגרפי של חנויות הנוחות התרחב, מגוון המוצרים שבחנויות השתכלל, מה שגורם להם להצדיק את שמן היום יותר מאי פעם.

 

יותר מבצעים יותר זול

הנחות בחנויות נוחות הן הסיבה העיקרית להצלחה שלהן. ההנחות והמבצעים פותחים את השוק לתחרות בריאה, שרשתות הסופרים מתקשות לעמוד בה. בזמן שהמוצרים שמציעים הסופרים נשארים יחסית זהים, בחנויות הנוחות – האביזרים, התכשירים ושלל המוצרים מתעדכנים ומשתכללים בהתאם לביקוש הלקוחות באופן דינמי. שדרוג נוסף של חנויות הנוחות הוא אפליקציות לצבירת נקודות, כאשר איסוף הנקודות בכל קנייה מאפשר לקונה לחסוך כסף רב, ולהשתמש בנקודות שלו כדי לקבל הנחות גם על מוצרים שלא במבצע.

 

יותר מגוון – יותר אפשרויות

מיום ליום ניתן לראות איך מגוון המוצרים שעל מדפי חנויות הנוחות הולך וגדל. כבר לא מדובר רק בחטיפים לנשנוש בדרך, קפה או חבילת סיגריות. כיום ניתן למצוא בחנויות הנוחות גם מוצרי אלקטרוניקה, אביזרים לבית ואפילו ערכות לקמפינג.

 

יותר חנויות – יותר נוח

בעבר השימוש המרכזי של חנויות הנוחות היה לעצירות קצרות בין יעדים בעת נסיעה בכביש מהיר – לצורכי קניית קפה, תדלוק או שימוש בשירותים. כיום הולכת ומתרחבת אוכלוסיית האנשים שנוסעים במיוחד לחנויות הנוחות על מנת לקנות מוצרים מסוימים – חלב, ביצים גבינות, משקאות ואפילו פירות וירקות. כך נהפכו חנויות הנוחות למעין סופרים קטנים, שקירבתם לכל יעד כמעט כתוצאה מפיזורם ברחבי הארץ, הופכת אותם לאטרקטיביים ונגישים במיוחד.

 

 לתדלק את עצמנו

ראשית ימיהן של חנויות הנוחות היה בתחנות דלק, וגם כיום רובן הגדול מתרכז באזורי תדלוק. לרוב משויכות חנויות הנוחות לתחנת הדלק ולכן לעיתים ניתן לקבל מבצעים מיוחדים למימוש בחנות, בעת תדלוק. באופן זה הקנייה חסכונית ומשתלמת יותר, ומאפשרת לקונה גם לתדלק וגם לזכות בהטבות למגוון רחב של מוצרים. במידה ועצרתם לתדלק את הרכב באמצע נסיעה ארוכה, תוכלו על הדרך לקנות סנדוויץ' או משקה שירענן אתכם במהלך הנסיעה.

בשורה התחתונה, חנויות הנוחות מציבות רף חדש לחוויית התדלוק, ולכן אין ספק שהן רק תמשכנה להשתכלל ולהתרבות. פיזורן הגיאוגרפי, השפע שהן מציעות, המחירים הנוחים, וצמידותן לתחנות דלק בהן ניתן לעצור, לתדלק או סתם לנוח, גורמות להן להיות אטרקטיביות במיוחד.

 

 

Back to top button