מבזקיםצרכנות

סליחה, אתה הרכב שלי? 5 דרכים לשדרוג הרכב

אם אתם מוצאים את עצמכם בוהים בקנאה ברכבים חדשים ומבריקים ברמזור, אבל עדיין לא מעוניינים לקחת משכנתא כדי לרכוש רכב חדש – דעו שיש פתרון! לא חייבים לרוקן את חשבון הבנק כדי להכניס ברכב הנוכחי שלכם כמה שיפורים אסתטיים, ועל הדרך גם לבטא את עצמכם ואת הטעם שלכם. אביזרים לרכב יכולים להוסיף לו סטייל וייחודיות, ולהחזיר לכם את החשק לנהוג. ריכזנו עבורכם חמישה רעיונות לשדרוג הרכב, בלי לשבור את התקציב שלכם.

 

נורות לד

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל מעצב פנים יכול להגיד לכם שהתאורה קובעת הכל. על ידי הדבקה של רצועות נורות לד צבעוניות, תוכלו להכניס לרכב צבע ואופי מיוחדים. רצועות הלד יכולות להגיע למגוון רחב של צבעים, והן כוללות שלט שבאמצעותו תוכלו להחליף בין הצבעים, או לבחור לתת להם להתחלף לבד. תאורה צבעוניות בחושך תיצור אווירה מיוחדת ברכב שלכם, ותעניק תחושה עתידנית – כך שגם גיחה קצרה לסופרמרקט תרגיש לכם כמו הרפתקה קטנטנה בחלל.

 

תאורה לגלגלים

אם אתם מעוניינים להרחיב את המראה העתידני גם לחלק החיצוני של הרכב, שווה לרכוש תאורה לגלגלים. מדובר באורות לד מיוחדים שמיועדים להדבקה בגלגלי הרכב, ונותנים מראה ייחודי. הבונוס הוא שהאורות מגיעים עם סוללת ליתיום, כך שאין צורך לחבר אותם למצבר. זה אומר שההתקנה שלהם פשוטה, וניתן לעשות אותה לבד בבית בלי לערב חשמלאי רכב.

 

כיסויי מושבים

כיסוי יפה ומיוחד למושבי הרכב ישדרג את הלוק הכללי שלו. לכן, כדאי להשקיע ולחפש כיסויים איכותיים עם מראה מעניין. כיום ניתן למצוא בשוק מגוון רכב של כיסויים למושבים, בטקסטורות ובצבעים שונים – החל מכיסוי דמוי עור במראה קלאסי ועל לכיסויים צבעוניים עם הדפסים ודוגמאות. כדאי לוודא שהבד שממנו הכיסוי תפור היטב ונעים למגע, כך שהוא לא יציק לכם בעת הנהיגה.

 

 

ידית להגה

בין האביזרים לרכב יש גם כאלה שימושיים. תוספת של ידית להגה היא קודם כל שיפור של חוויית הנהיגה עצמה, במיוחד עבור אלה שאוהבים להחזיק את ההגה ביד אחת. מעבר לזה, ידיות להגה מגיעות במגוון רחב של צורות וחומרים, עם תבליטים או שיבוצים של אבנים.

 

 

מדבקות לכיסוי הרכב

נמאס לכם מהצבע של הרכב? החדשות הטובות הן שאתם יכולים להחליף אותו בקלות, באמצעות הדבקה של מדבקות ויניל לרכב. המדבקות מגיעות בגימור מטאלי או מט, במגוון רחב של צבעים, והן מספקות כיסוי מלא של הרכב. החדשות העוד יותר טובות הן שמדבקות לכיסוי הרכב יכולות לסייע לכם לשמור על הצבע המקורי של הרכב ממכות ושריטות.

 

לסיכום, חידוש הרכב לא צריך להיות עניין יקר. קיימים כיום אינספור אביזרים לרכב שיעניקו לו מראה משודרג במחירים סבירים ואף נמוכים. כל מה שצריך זה קצת יצירתיות וקצת סבלנות – ולעיתים גם יכולת לעבוד קצת עם הידיים.

Back to top button