חדשות הארץמבזקים

המשטרה: נאפשר חופש מחאה, אך לא הפרעה שתסכן את בריאות הציבור

המשטרה מסרה היום (חמישי) כי "לקראת המחאה המתוכננת הערב מול מעון ראש הממשלה, הוגשה בקשה לקיום מחאה ב – 2 חלקים, האחד מהשעה 17:00 ועד לשעה 23:00. החלק של קיום המחאה מול מעון ראש הממשלה בהשתתפות מאות משתתפים – אושר על ידי המשטרה בהתאם לתנאים עליהם חתם מגיש הבקשה."

עוד נאמר מטעם המשטרה כי "חלקה השני של הבקשה ועל פי הצהרת מגיש הבקשה בפני גורמים במשטרה, לחסום את קטע הכביש (רחוב עזה) הסמוך למעון ראש הממשלה מהשעה 23:00 ועד לשעה 7:00 למחרת, למטרת לינה של המפגינים. הובהר למארגן כי חלק זה לא אושר, שכן מדובר בציר תנועה מרכזי, והוצעה חלופה ללינת המפגינים באחד מהשטחים הציבוריים הסמוכים בכפוף לאישור העירייה. זאת תוך הקפדה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות בצורה שלא תסכן את בריאות הציבור."

לסיום נמסר כי "המארגן מודע לכך שחלקה השני של הבקשה ללינת המפגינים לא אושר, וכל ניסיון לקיים אותו בניגוד לעמדת המשטרה עלול לגרור להכרזת ההתקהלות כבלתי חוקית ולנקיטת צעדים נגד המארגנים. המשטרה תמשיך לאפשר את חופש המחאה והביטוי וערוכה לכך בהתאם, אך יחד עם זאת, לא תאפשר הפרעה לציבור והתקהלות לא חוקית שעלולה לסכן את בריאות ושלום הציבור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: יפה יוסף

2 תגובות

  1. קברניטי המשטרה !מדוע אתם מאפשרים מחאה בזמן זה בגלל שמדובר בשמאל קשה עם תקשורת שכואב לה שוב שביבי בשלטון, או כי זו גם האג'נדה שלכם , אם היה מדובר בחרדים או ימנים הייתם נוהגים באותה יד רכה ומחבקת ?! תחשבו על זה אנחנו לא סומין !!

  2. לצערי מזמן המשטרה לא שומרים על הסדר , כואב הלב לראות דיירים שמתחננים לשקט למעלה מחודש והם מצפצפים עליהם ובאחת הפעמים דייר פנה אליהם שהם מפריעים לילדה לישון ענו לו לך לאמריקה ,לאן הגענו עם משטרת בובות ובגץ שחטף את השלטון , אנרכיה ממשביזיון

Back to top button