מבזקיםמשפטי/פלילי

סרב לעטות מסיכה: "התנהל בפומבי מתוך זלזול בסכנת מחלת הקורונה"

שוטרי תחנת נהריה הוזעקו היום לקניון ארנה בעיר בעקבות דיווח על תושב העיר בן 35 שעל פי החשד מסרב לעטות מסיכה בניגוד להנחיות משרד הבריאות ומפריע לסדר הציבורי במקום.

השוטרים שהגיעו לקניו פתחו בסריקות בהתאם לתיאור שהתקבל ואתרו את החשוד, כאשר על פי החשד נכנס לקניון ארנה בעיר, במספר הזדמנויות שונות, תוך סירוב לעטות מסיכה המלווה בהתנהגות פרועה, לרבות קריאה לציבור הלקוחות בקניון שלא לעטות מסיכות על פניהם וכי הקורונה הינה "לא יותר מאשר שפעת רגילה".

בהמשך נכנס החשוד לשטח תחנת משטרת נהריה והמשיך על פי החשד בהתנהלות זו, כאשר אינו עוטה מסיכה על פניו ומשמיע איומים כלפי מפקדת התחנה – סנ"צ מרי דניאלי וגידופים כלפי שוטרי התחנה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד הובא הבוקר לדיון בבית משפט השלום חיפה, אשר שחרר את הנאשם לחלופת מעצר, הכוללת מעצר בית מלא והרחקה מתחנת המשטרה בנהריה וחתימה על התחייבות לקיום התקנות לשעת חירום בכל הנוגע לנגיף הקורונה, כאשר קבע בהחלטתו כי "ההליך הינו הליך תקדימי כאשר נושא אי עטיית המסיכה כשלעצמו מוסדר בצו בריאות העם. החשוד לא הסתפק באי עטיית המסכה אלא התנהל בפומבי מתוך זלזול בסכנת מחלת הקורונה תוך הפגנה בפומבי על כך שמדובר ב"שפעת רגילה".התנהלות מעין זו אשר גורמת לציבור שלא לקיים את צווי שעת החירום, עלולה להפיץ את המחלה ולגרום סכנה לציבור".

Back to top button