צרכנות

פאר אוהלים – החברה שתרצו לעבוד איתה

כאשר מארגנים אירועים, מכל סוג, החל מבריתות חתונות ולהבדיל הלוויה של נפתר קרוב יש צורך בציוד לאירועים. השכרת אוהלים וסוכות אבלים היא בדרך כלל הפתרון ההגיוני והמשתלם ביותר שתוכלו לבחור בו, על זה אין ספק.
ביחד עם זאת מומלץ לקחת גם חברה שתיתן אפשרות להשכרת ציוד לאותו.
וכאן נשאלת השאלה היא אצל מי עושים זאת? על מי ניתן לסמוך שנקבל את השירות שלו אנו זקוקים, בלי תקלות ובלי הפתעות, ובמחירים הוגנים.

אם אתם מעוניינים בהשכרת אוהלים וציוד לאירועים, חברת פאר אוהלים עומדת לצדכם. הרשו לנו לתת לכם כמה סיבות טובות מדוע תרצו לעבוד עם חברת פאר אוהלים.

אמינות – ארגון אירועים הוא משימה מורכבת,גם עבור אלו שיש להם ניסיון בתחום. יש לדאוג לכל המוזמנים, למצוא מקום, לשכור ציוד ולטפל באינספור פרטים נלווים לטובת רווחתם של האורחים. תוסיפו לזה גם לחץ של זמן והעניינים רק הולכים ומסתבכים. אתם עלולים למצוא את עצמכם מגיעים ליום האירוע באפיסת כוחות. מצב זה רק מדגיש לנו מדוע חשוב לבחור בקפידה את ספק הציוד לאירועים. אתם רוצים ראש שקט במהלך האירוע ולדעת שהכול מתקתק כבר בשלבי ההקמה. אם יש לכם אירוע של 200 איש הלילה, וספק הציוד אומר לכם שהוא מגיע בתשע בבוקר, איחור של שעה יכול כבר לגרום לכם לאבד את השערות. אתם חייבים להתנהל מל ספק אמין ובעל יכולות מוכחות. מהסיבה הזו כדאי לכם לפנות לפאר אוהלים, חברה מתיקה ומוכרת אשר משרתת את לקוחותיה בנאמנות כבר שנים רבות. על פאר אירועים אתם יכולים לסמוך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהירות תגובה – ישנם אירועים שבהם יש לכם את הפריבילגיה לתכנן ולארגן במשך חודשים, כמו למשל חתונה או בר מצווה. אירועים אחרים, כמו ברית/ה משאירים לכם קצת פחות זמן והם קצת יותר מלחיצים. אך ישנם גם אירועים שנופלים עליכם בפתאומיות, כמו למשל המקרה המצער שבו צריך להקים סוכת אבלים. מהבחינה הזו אתם יכולים להיות בטוחים שחברת פאר אוהלים תמיד תעמוד לצידכם. אצלנו ניתן לקבל מענה 24/7 לצרכים דחופים ולקבל פתרון הולם תוך זמן קצר.

איכות הציוד – כאשר אתם צריכים ציוד לאירועים, כמו למשל שולחנות וכיסאות לבר המצווה, או אירוע החברה, חשובה לכם גם איכות הציוד. לא תרצו ציוד מיושן ובעל מראה בלוי אשר ישדר תחושות לא נעימות עבור האורחים. וחס וחלילה לא תרצו שהדודה שלכם תיפול ותיפצע כתוצאה מכיסא ישן עם ליקויי בטיחות. חברת פאר אוהלים היא חברה גדולה המשכירה ציוד לאירועים באופן שוטף, מה שמאפשר לחברה לוודא תמיד שהציוד תקין וברמה ראויה עבור האורחים שלכם.

שירות אישי – המנוסים בארגון אירועים, אלו אשר עובדים כבר שנים במקצוע, וערכו את כל סוגי האירועים, יודעים להסתדר. הם יודעים שאפשר לסמוך על פאר אוהלים בתור ספק הציוד, והם גם יודעים מה וכמה צריך עבור האירוע. אך לא כולם בעלי ניסיון בארגון אירועים ויש כאלו הנזקקים לעזרה והכוונה. אם אתם מאלו שזו הפעם הראשונה שלהם, בהחלט כדאי לכם לפנות לפאר אוהלים וליהנות מהשירות האישי. אך נשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון שלנו בבחירת הציוד והכמויות הדרושות בהתאם לאופי האירוע. הניסיון שלנו עובד בשבילכם.

תמיכה לוגיסטית – השירות שבפאר אוהלים מעניקים לכם אינו מסתיים בהשכרת הציוד. אנו מעניקים לכם גם תמיכה לוגיסטית המשנה את התמונה. אנו נוביל את הציוד עד אליכם, נפרוק ונפרוש בזירת האירוע ובסיומו נבוא להעמיס את הכל. יש לנו ניסיון רב ואנו עושים זאת ביעילות מרבית.

פתרון כולל – אחד היתרונות של פאר אוהלים הוא שאצלנו תוכלו לקבל פתרון כולל. אנו מתמקדים בהשכרה והקמת אוהלים לאירועים, אך השירות שלנו הוא שירות מקיף העונה גם על צורכי האירוע האחרים. ישנו יתרון גדול לעבודה מול ספק אחד אשר מספק לכם גם אוהל וגם ציוד נלווה הכולל שולחנות וכיסאות. זהו פתרון נוח יותר ומשתלם יותר. בסופו של דבר הוא מפחית לכם את הלחץ בארגון האירוע.

אם אתם רוצים אירוע ללא דאגות, עם הקפדה על סטנדרטים, שירות מעולה ומחירים משתלמים – פנו לנציגי השירות של פאר אוהלים.

 

Back to top button