חדשות הארץ

חדש בספארי לימות הקיץ: פתוח לבילוי עד שעות הלילה

הקיץ הזה כולם מחפשים מקומות בילוי מתאימים לימים אלו, באוויר הפתוח ועדיף בשעות הנעימות של היממה. בספארי ברמת גן החליטו השנה להאריך את שעות הפעילות עד לתוך שעות הלילה וכשהערב ירד המבקרים וחיות הבר ייהנו מתאורה רכה ונעימה שתאיר את שבילי גן החיות ואת החצרות באורות עדינים.

התקופה האחרונה למדה אותנו הרבה על האנושות אך לא מעט גם על בעלי החיים ועל השפעות הריחוק החברתי, גם על העולם החייתי. במהלך תקופת הקורונה יכולנו לבחון את התנהגות בעלי החיים ללא נוכחות הקהל וגילינו עד כמה האינטראקציה עם יצורים חיים אחרים מיטיבה איתם וחשובה להם. הביקור בשעות הערב שמאריך את שעות הפעילות של בעלי החיים בחצר יתרום לרווחתם ובד בבד יאפשר למבקרים חווית ביקור ארוכה יותר, קרירה יותר, תאפשר מרחב אישי ומשפחתי ותספק הצצה ייחודית לעולמם של בעלי החיים גם בשעות שהספארי סגור בדרך כלל.

הארכת שעות הפעילות של בעלי החיים בחצר נעשית במקביל למחקר חדש שבוחן את השפעת הגורמים החיצונים על התנהגותם. המחקר מתבצע בשיתוף של הספארי עם אוניברסיטת תל אביב ובמהלכו נלקחות דגימות צואה מבעלי חיים לאורך זמן, באמצעותן ניתן לבחון השפעות משתנים שונים עליהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תקופת הקורונה אפשרה ועודנה מאפשרת בחינה של מצבים שלא הכרנו קודם לכן. במהלך הבילוי המיוחד תצטרף השנה גם להקת מיומנה שבנתה עבור הספארי מופעים ייחודיים שיתקיימו לאורך כל היום ברחבי הגן וייחתמו בתהלוכת קצב נפלאה לאור הירח. לצד מופעי הקצב של מיומנה תתקיים פעילות חינוכית שתעסוק בקצב הטבעי של החיים- כיצד יודעים הדובים מתי להתעורר משנת החורף, איך יודעות הציפורים מתי הגיע הזמן לנדוד ומדוע אנחנו סובלים מג'ט לג.

צילום: ים סיטון

Back to top button