דרושיםמבזקיםסי וי.פול - CV POOL

פוסט קורונה: סי וי פול על עבודה בתחום המכירות בתקופת הקורונה

אחד המקצועות הנדרשים ביותר במשק הוא תחום המכירות. מטבע הדברים כמעט כל ארגון, חברה ועסק מוכרים מוצרים או שירותים ועל כן תמיד קיים הצורך במחלקת מכירות. בהתאם לגודל החברה וסוג המוצר או השירות הנמכרים, מוקמת מחלקת מכירות המונה מאדם אחד ועד צוות של עשרות אנשי מכירות. בחברות גדולות אף מוקמים מספר צוותים, כאשר כל צוות מכירות מיועד לטפל בקטגוריה, מוצר, שירות או קהל ייעודי.

אז למה עבודה במכירות?
בתקופה זו, בה ישנו קושי במציאת מקום עבודה, עדיין ישנו ביקוש רב לעובדי מכירות. ישנם יתרונות רבים בעבודה בתחום המכירות ובתקופה כזו, גם אם מדובר בתחום שונה מתחום העיסוק העיקרי של עובדים אשר מחפשים כיום מקום עבודה חלופי, אל להם לוותר על אפשרות זו.

בעולם המכירות ישנם מגוון תפקידים שונים כשהנפוצים בהם הנם תפקידי מכירות שטח, מכירות טלפוניות (טלמרקטינג) ומכירות פרונטליות (חנויות, דוכנים). יש האומרים שלא כל אדם מתאים לתפקיד מכירות ויש האומרים שזוהי מיומנות שניתן לרכוש, כך שכל מי שמעוניין להיכנס לעולם המכירות יכול לעשות זאת בקלות. כמו כן, אלו הנמצאים מתאימים לסוג מסוים של מכירות, כדוגמת מכירות טלפוניות, אינם בהכרח מתאימים למכירות שטח או מכירות פרונטליות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לעבודה בתחום המכירות ישנם כאמור יתרונות רבים ובהם: מגוון רחב של הצעות עבודה מכל סוגי התחומים במשק, במקומות עבודה רבים ניתן להתקבל ללא כל ניסיון קודם, תנאי העבודה טובים ולרוב מדובר על עבודה משרדית נוחה, לעיתים ישנה אפשרות להגדלת ההכנסה על ידי בונוסים הניתנים על כל מכירה או על עמידה ביעדים, לעובדים במכירות שטח ניתן לעיתים רכב, ישנן אפשרויות קידום לתפקידי ניהול צוות וניהול מחלקה למצטיינים בתפקידיהם וישנם עוד יתרונות רבים. כמו כן, השתלבות במכירות בכל חברה גדולה, מהווה לרוב דריסת רגל ראשונית בחברה ובשלב מאוחר יותר ניתן יהיה לנצל את ההשתלבות בחברה לקידום רוחבי (מעבר לתפקידים במחלקות אחרות) ובהמשך גם לקידום למשרות בכירות יותר.

לסיכום, הביקוש לעובדים בתחום המכירות מהווה הזדמנות נהדרת למי שאיבדו עבודתם בתקופה האחרונה, להשתלבות מהירה במעגל התעסוקה ולחידוש ההכנסה, תוך השתלבות בחברות וארגונים יציבים המאפשרים התחלה בדרך חדשה ואף הזדמנויות עתידיות לקידום ולהתפתחות מקצועית.

לכתבות נוספות שלנו מוזמנים ללחוץ כאן

סי וי פול על הקורונה

*נכתב על ידי צוות סי וי פול מאגרי בידע בע"מ.
*נכתב בלשון זכר אך מיועד לשני המינים.
*צוות סי וי פול שמח לעזור אבל חשוב לזכור שהאמור אינו מחליף יעוץ משפטי או מקצועי ויש להתייעץ באיש מקצוע.

Back to top button