פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: נתניהו צריך להתפטר, אפשר להקים ממשלת חירום אמיתית

ראש האופוזיציה ויושב ראש 'יש עתיד', יאיר לפיד נשא דברים בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד-תל"ם': "בנימין נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל. הוא איבד שליטה. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום."

עוד אמר חבר הכנסת לפיד: "זה כישלון מקיר לקיר. הכל על שמו. בינואר הקרוב, בשיא גל החורף של הקורונה, הוא יישב שלוש פעמים בשבוע על ספסל הנאשמים. נתניהו עשה בעבר דברים טובים, אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת. אומרים לנו, "מה אתם רוצים, בחירות?" לא. לא צריך בחירות. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. לא ממשלת המנותקים הענקית שנתקענו איתה. הדבר האמיתי. 18 שרים. ממשלה יעילה, חדה, חדורת מטרה."

לפיד הוסיף: "ברגע שנתניהו יתפטר, כולם יצטרפו. יאחדו כוחות. אנחנו, בנט, ליברמן. נביא לשולחן ניסיון, תוכניות עבודה מסודרות, יכולות ניהול משברים. כל מה שאין עכשיו. אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה. היום."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: אלעד גוטמן

Back to top button