חדשות הארץ

ראש עיריית תל אביב-יפו: העת הזו יש לעשות הכל כדי לסייע לעסקים

עיריית תל אביב-יפו הודיעה היום (שני) כי תאפשר למסעדות ולבתי הקפה להוציא שולחנות וכסאות למרחב הציבורי.

ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, נענה הערב לבקשת בעלי המסעדות ובתי הקפה בעיר ומתיר להוציא שולחנות וכסאות נוספים למרחב הציבורי. זאת לאחר שבמהלך החודשים יוני ויולי התירה העירייה ליותר מ-400 עסקים להרחיב את שטח ההגשה שלהם במרחב הציבורי, על רקע דרישות התו הסגול למרחק של 2 מטרים בין שולחן לשולחן.

כעת משמסתמן כי ממשלת ישראל תגביל עוד יותר את השימוש בחללים הסגורים של המסעדות ובתי הקפה, באופן שיהפוך את הפעלתם לבלתי-כלכלית, נעתר ראש העירייה לבקשת ארגוני העסקים והעצמאים והתיר הרחבה נוספת של השולחנות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "נאפשר להוציא שולחנות וכסאות למרחב הציבורי מעבר לכל מה שהיה מקובל עד כה. העת הזו יש לעשות הכל כדי לסייע לעסקים."

צעד זה הוא נדבך נוסף לסיוע העירוני לעסקים, אשר עומד במוקד המאמצים העירוניים בחודשים האחרונים. בין השאר, העירייה הייתה בין היוזמות והדוחפות למתן פטור לעסקים ל-3 חודשים, והיא משתתפת ביישום הפטור בעשרות מיליוני שקלים; גיבשה והגישה לממשלה מתווה לפתיחה מיידית של המסעדות ובתי הקפה תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות; העניקה פטור מאגרות עבור כסאות, שולחנות, היתרי לילה, פרגודים ושלטים; הציבה 1000 כסאות ושמשיות בכיכרות ורחבות מרכזיות כדי לעודד צריכת מזון בטייק-אוויי; הסבה 11 מקטעי רחובות בעיר למדרחובים סגורים לתנועת כלי רכב כדי לעודד את המסחר והפעילות הכלכלית בהם וכן התירה הרחבת שטח הצבת השולחנות והכיסאות גם על חשבון המרחב הציבורי עד למקסימום האפשרי ע"פ הנהלים.

צילום: דוברות עיריית תל אביב

Back to top button