פוליטי / מדיני

ח"כ לפיד: לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע לחורף הקרוב עם הממשלה הזו

יושב ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד הגיע היום (שלישי) עם חברי כנסת של יש עתיד – תל"ם ופעילים של התנועה כדי לחנוך קיר חתימות של "מנותקים נמאסתם" באורך 10 מטרים שהוצב בלילה בכיכר רבין. על הקיר נכתב: "אנו החתומים מטה אומרים: נתניהו, נכשלת – תתפטר". הקיר יוצב בכיכר למשך מספר ימים.

יאיר לפיד וחברי 'יש עתיד-תל"ם' בכיכר רבין. צילום: ללא קרדיט

ראש האופוזיציה, יאיר לפיד אמר:"באנו הנה היום מפני שהממשלה הגרועה והמנותקת בתולדות המדינה צריכה ללכת הביתה, ונתניהו צריך להתפטר מפני שהוא נכשל בטיפול במשבר שלא היה כמותו בתולדות המדינה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להגיע לחורף הקרוב, לינואר הקרוב עם הממשלה הזו. נתניהו צריך להתפטר. ממשלת המנותקים צריכה ללכת הביתה, לשם כך אנחנו קוראים לאזרחי ישראל לחתום על הקיר הזה שהקמנו כדי להגיד מנותקים נמאסתם."

יאיר לפיד וחברי 'יש עתיד-תל"ם' בכיכר רבין. צילום: ללא קרדיט

חבר הכנסת משה בוגי יעלון אמר: "אנחנו כבר במצב של חוסר אמון של האזרחים במי שאמור להנהיג אותם. אנחנו רואים את השינויים כן פותחים מסעדות, לא פותחים מסעדות, כן סוגרים את הים, לא סוגרים את הים. המשבר הזה לא מנוהל לא רפואית בריאותית, לא כלכלית, ואנשים פה נמצאים בחרדה. לכן אנחנו אומרים לממשלה הזאת תתפטרו, ובעיקר בנימין נתניהו שנכשל בניהול המשבר הזה בכל היבט גם ערכית, גם מוסרית – תתפטר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יאיר לפיד וחברי 'יש עתיד-תל"ם' בכיכר רבין. צילום: ללא קרדיט

חברת הכנסת אורנה ברביבאי אמרה: "המדינה הזאת מתנהלת כמו חלטורה אחת גדולה ואת המחיר כולנו משלמים. אני אומרת מספיק עם הסיפורי מעשיות, זה כבר לא עובד, אי אפשר להגיד אנחנו הכי הכי ובסוף האזרח מהשורה מוצא את עצמו בפער בבריאות, בפער בפרנסה והכי נורא בפער בכבוד הבסיסי של בני אדם שעשו את הכול למען המדינה. שראש הממשלה יעמוד ויגיד שהוא נכשל ושהוא לא מסוגל לעמוד באתגר הזה, ולתת את המושכות למי שמסוגל ויכול לתת מענה."

Back to top button