חדשות הארץ

יו״ר איגוד העו"סיות: במשרד האוצר עוצמים את העיניים

יושבת ראש איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני אמרה היום (שלישי) על רקע מחאת העבודות הסוציאליות: "16 ימים אין מי שיעזור לאשה נפגעת אלימות לצאת מהמקום שבו היא נמצאת בסכנת חיים. 16 ימים אין מי שיסייע לילדים בסיכון, לקשישים בבידוד, אין מי שיכתוב הסדרי ראייה וזוגות שמתגרשים ומשתמשים בילדים שלהם אחד נגד השנייה ממשיכים בזה באין מפריע. אנחנו לא מוכנות לוותר, לא מוכנות להסתפק בפירורים, נגמרו הימים האלה, נגמרו. מאות ואלפי מקרים לא מטופלים. הפייק ניוז שיש פה שירותי רווחה מתפקדים בישראל חייב להיפסק, אנחנו לא נהיה יותר עלה התאנה של מדינת ה-so called רווחה בישראל."

עוד הוסיפה חרמוני: "הבוקר ראיתי ששר האוצר אמר שהוא הציע לנו הצעות ושנציגות העובדים דחתה את ההצעות. בואו נשים דברים על דיוקם, ראשית, אני בהחלט מעריכה את שר האוצר, ההתערבות שלו אפשרה לנו להגיע במשא ומתן עד כדי נקודה מסוימת, זה אכן מוערך. אבל, מאז יום ראשון לא מדברים אתנו ואנחנו ביום השש עשרה לשביתה, מאז יום ראשון מהאוצר לא מדברים אתנו ולא אכפת להם! מציעים לנו תוספות זעומות יש ומוגנות עד יוני 2021. ולזה אנחנו אומרות לא!."

חרמוני הדגישה: "ראש הממשלה הזכיר מספר פעמים במסיבות עיתונאים שיוקצה כסף לעובדים והעובדות הסוציאליות ואני רוצה לומר לו: במשרד האוצר עוצמים את העיניים, אוטמים את האוזניים, סוגרים את פיהם, הכל כדי שלא נקבל וכדי שהנושא הזה לא יטופל וכדי שלא יהיו שירותי רווחה בישראל. משרד האוצר הוציא למכירת חיסול את השירותים החברתיים בישראל! בושה! בושה!."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מחאת העובדות הסוציאליות. ארכיון. צילום: ללא קרדיט

Back to top button